اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار شهردار یاسوج به حاشیه‌سازان فوتبال؛

حاشیه‌سازان فوتبال شهرداری یاسوج چمدان‌ ببندند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج با اشاره به موفقیت‌های این تیم گفت: حاشیه‌سازان در تیم فوتبال شهرداری یاسوج حاشیه امنی نخواهند داشت و اجازه میدان‌داری به آن‌ها را نمی‌دهیم.

حاشیه‌سازان فوتبال شهرداری یاسوج چمدان‌ ببندند
قباد نگین‌تاجی در حاشیه جلسه هماهنگی تیم فوتبال شهرداری یاسوج قبل از بازی روز جمعه با گهر زاگرس در چارچوب لیگ دسته اول فوتبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: تیم شهرداری یاسوج روند رشد خود را با سرعت مطلوبی طی می‌کند که در این زمینه لازم است همه اقشار مرتبط با این تیم از جمله بازیکنان، تماشاگران، کادر فنی و لیدرهای تیم با درک این موضوع، به حمایت از این تیم بپردازند.
مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج که تیمش با اقتدار در میان هشت تیم برتر جام حذفی قرار گرفته، حمایت تماشاگران و مقبولیت عمومی این تیم را سرمایه‌ای بزرگ خواند و افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری یاسوج متعلق به همه استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و این موضوع به یک باور معقول در میان همه مردم و ورزش‌دوستان تبدیل شده است.
وی بیان داشت: مسابقات لیگ دسته اول کشور هنوز در ابتدای راه هستند و نباید افرادی با مقاصد مختلف سعی در ایجاد تنش، استرس و حاشیه در میان بازیکنان و تماشاگران کنند.

*خط گرفتن سکوها از بیرون قابل تحمل نیست
شهردار یاسوج با بیان اینکه در فوتبال شکست و پیروزی وجود دارد، گفت: این موضوع که در اواسط نیمه اول برخی حاشیه‌سازان علیه تیم شعار می‌دهند قابل تحمل نیست و اینجا لازم است خطاب به این افراد بگویم، حاشیه‌سازان چمدان‌های خود را ببندند.
این مسئول در مدیریت شهری ادامه داد: محیط سالم ورزش به‌ویژه فوتبال ظرفیت بی‌نظیری در جذب جوانان، اشاعه فرهنگ‌های سالم، شناساندن شهر و فرهنگ بومی به دیگران و ایجاد فضای بانشاط به‌دور از انحرافات بوده که باید اهمیت این موضوع برای همه نمایان شود.
نگین‌تاجی، کسب نتیجه را تنها یکی از ابعاد فوتبال دانست و تاکید کرد: تیم شهرداری یاسوج با وجود حضور اندک خود در فوتبال حرفه‌ای کشور به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده و هم‌‌اکنون که در مسیر پیشرفت و ترقی است نباید حتی در صورت شکست، شعار برنامه‌ریزی ‌شده‌ای علیه آن داده شود.
وی صاحبان اصلی فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد را مردم دانست و با مهم دانستن اعتراضات و انتظارات تماشاگران ابراز داشت: مشکلات فنی تیم باید از کانال مشورت فنی برطرف شود نه با خط گرفتن برخی تماشاگران از بیرون.
مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج اخلاق را مهم‌ترین رکن ورزش خواند و تصریح کرد: تماشاگران و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد افرادی فهیم بوده که تاکنون به خوبی اخلاق را در میادین ورزشی رعایت کرده‌اند.
نگین‌تاجی خاطرنشان کرد: عملکرد لیدرها در بروز برخی ناهنجاری‌ها و شعار دادن علیه تیم بسیار موثر است به‌طوری‌ که متاسفانه در برخی بازی‌های خانگی تعداد انگشت‌شماری از تماشاگران از دقایق اولیه مسابقه علیه تیم شعار می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: به همه وعده‌های داده شده در مقابل تیم شهرداری یاسوج پایبند بوده و با تمام ظرفیت این تیم را حمایت می‌کنیم.
شهردار یاسوج از بازیکنان خواست با درک وضعیت موجود برخی نقایص را تحمل کرده و پاسخگوی انتظارات متقابل باشگاه و این مردم ورزش‌ دوست باشند.
به گزارش فارس، تیم شهرداری یاسوج که تنها تیم غیر لیگ برتری در یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی کشور است، روز جمعه این هفته از سری مسابقات لیگ دسته اول ایران به مصاف تیم گهر زاگرس می‌رود.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول