اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه خبر داد:

معرفی بیش از 5 هزار طرح مشاغل خانگی به بانک‌ها

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه از معرفی بیش از 5هزار طرح مشاغل خانگی به بانک‌های عامل خبر داد.

معرفی بیش از 5 هزار طرح مشاغل خانگی به بانک‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه پیش از ظهر امروز در بیست و چهارمین نشست کارگروه اشتغال که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، ‌اظهار کرد: تاکنون 5هزار و 318 طرح مشاغل خانگی با اعتبار 23 میلیارد و 525 میلیون تومان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی شده است.
وی افزود: بانک‌ها تاکنون به 188 طرح، 536 میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده‌اند.
دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه در ادامه به عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در ثبت‌نام متقاضیان مشاغل خانگی پرداخت و اعلام کرد: تا کنون بیش از 54 هزار نفر در این طرح تحت عنوان مستقل، پشتیبان و تحت پوشش ثبت‌نام کرده‌اند.
براندیشه با تشریح نحوه صدور مجوزهای لازم توسط دستگاه‌های مرتبط، ‌گفت: تا کنون 8 هزار و 606 مجوز مشاغل خانگی توسط دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، ‌سازمان فنی و حرفه‌ای، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کمیته امداد امام خمینی(ره) ‌و صندوق مهر امام رضا(ع) استان کرمانشاه صادر شده است و از این لحاظ جزو استان‌های برتر کشور هستیم.
مدیر کل اداره کار، رفاه و امور اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به سهم 70 میلیارد تومانی استان از محل تسهیلات طرح ساماندهی مشاغل خانگی یادآور شد: 65 درصد این تسهیلات به طرح‌های پشتیبان اختصاص یافته و دستگاه‌های اجرایی باید با اطلاع‌رسانی مناسب نسبت به شناسایی افراد توانمند د این زمینه اقدام کنند.
وی به عملکرد بانک‌ها در خصوص انعقاد قرارداد طرح‌های زودبازده اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته سه طرح با اعتبار 192 میلیون تومان در بانک‌های کشاورزی و ملی به انعقاد قرارداد رسیده است.
دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه از تصویب 39 طرح کشاورزی در این نشست خبر داد و تصریح کرد: برای اجرایی شدن این طرح‌ها 997 میلیون تومان تسهیلات اختصاص یافته است.
در این جلسه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه درباره مصوبات سفر مقام معظم رهبری، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن در خصوص اعمال ماده 28 قانون بودجه سال 90 و فرماندار روانسر پیرامون مشاغل خانگی و تعهد اشتغال شهرستان روانسر به ارائه گزارش عملکرد پرداختند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول