اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان خبر داد:

واگذاری مناطق نمونه گردشگری سمنان به سرمایه‏گذاران

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از آغاز اجرای طرح واگذاری مناطق نمونه گردشگری استان سمنان به سرمایه‏‏گذاران واجد شرایط خبر داد.

واگذاری مناطق نمونه گردشگری سمنان به سرمایه‏گذاران
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حمید یزدانی عصر امروز در بررسی نحوه اجرای این طرح اظهار داشت: 25 منطقه نمونه گردشگری دارای مطالعات امکان‏سنجی استان سمنان، برای واگذاری به بخش خصوصی آماده شده است.
وی گفت: این مناطق که در دور نخست و دوم سفر هیئت دولت به استان سمنان به عنوان منطقه نمونه گردشگری مصوب شدند، برای واگذاری به سرمایه‏گذار بخش خصوصی آماده شده‏اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان افزود: بخشی از این مناطق در شاهرود شامل منطقه مجن و تنگه داستان، دشت شقایق‏ها، خوش ییلاق، زیست‏کره توران، چشمه هفت‌رنگ، قطری، جنگل اولنگ، جنگل دشت شاد، آبشار نام نیک، عباس‌آباد و رضاآباد خارتوران و شهر نمونه گردشگری بین‏المللی بسطام است.
یزدانی گفت: منطقه چشمه قلقل، پیرخوشتر، قلعه گردکوه و تنگه زندان واقع در دامغان، مناطق بهورد، پارک ملی کویر، رامه و قالیباف در گرمسار از دیگر مناطق نمونه گردشگری معرفی شده برای سرمایه‏گذاری بخش خصوصی است.
وی افزود: منطقه پرور، چاشم و غار دربند در مهدیشهر، شهر نمونه گردشگری بین‏المللی شهمیرزاد و آهوان سمنان نیز از جمله مناطق دارای مطالعات امکان‏سنجی و قابلیت سرمایه‏گذاری بخش خصوصی است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه واگذاری مناطق نمونه گردشگری مصوب هیئت دولت در استان سمنان می‏توانند به معاونت سرمایه‏گذاری و طرح‏های این اداره کل مراجعه کنند.
یزدانی خاطرنشان کرد: همچنین علاقه‌مندان می‎توانند از طریق تماس با شماره تلفن‏های 3300817 و 3300075 و ارتباط با کارشناس مناطق نمونه گردشگری اطلاعات لازم را دریافت کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول