اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در آینده نزدیک؛

نمایشگاه مجازی تبلیغات اسلامی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی از راه‏اندازی نمایشگاه مجازی این سازمان در آینده نزدیک خبر داد.

نمایشگاه مجازی تبلیغات اسلامی راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس لهراسبی پیش از ظهر امروز در جمع رابطان خبر و مدیران ادارات و دفاتر تابعه اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، با تاکید بر نقش روابط عمومی و اهمیت اطلاع‏رسانی اظهار داشت: روابط عمومی‏ها برای اطلاع‏رسانی صحیح و به موقع نیاز به ابزار و نیروی انسانی ماهر دارند.
وی با انتقاد از اینکه بیشتر روابط عمومی‏ها در استان‏ها فاقد ابزار مناسب با این حرفه هستند، اظهار داشت: باوجود همه کاستی‏ها و مشکلات، همکاران روابط عمومی در استان‏ها با توانمندی و مهارت کار خود را پیش برده و در هر ماه 10 هزار خبر روی خروجی پایگاه اطلاع‏رسانی سازمان (ido)  قرار می‏گیرد که قابل مقایسه با دیگر خبرگزاری‏های داخلی نیست.
لهراسبی با بیان اینکه مدیران باید به روابط عمومی با چشم دیگری نگاه کنند و به آن اهمیت دهند، اظهار داشت: در حال حاضر از دورترین نقاط کشور خبر دریافت می‏کنیم و سایت سازمان تبلیغات اسلامی از پربیننده‏ترین سایت‏‏های خبری کشور است.
رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال اثرگذاری فعالیت‌هاست نه معرفی خود، اظهار داشت: ما می‏خواهیم با هر خبر یکی از فعالیت‏های سازمان را نشان دهیم.
وی تصریح کرد: نزدیک به یک دهه است که خیزش بسیار خوبی در روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به تدبیر علی خاموشی رئیس این سازمان شکل گرفته و علت این خیزش تلاش و تعامل پرسنل و همکاران در استان‏ها است.
رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی از راه‏اندازی نمایشگاه مجازی این سازمان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در این نمایشگاه آخرین محصولات و تولیدات سازمان تبلیغات اسلامی در قالب‏های زیبا و به صورت سه بعدی منعکس می‏شود.
لهراسبی تحلیل‏ها و مخاطب‏شناسی را از مهم‏ترین اهداف نمایشگاه مجازی سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد.
وی گفت: طی سال‏های گذشته سازمان با پراکندگی و از بین رفتن محصولات مواجه بود که این کمبود با راه‏اندازی مرکز اسناد سازمان تبلیغات اسلامی برطرف شده است.
رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی یکی از اهداف مهم راه‏اندازی این مرکز را آرشیو فعالیت‏های گذشته و مراجعه به آنها برای طراحی استراتژی آینده سازمان عنوان کرد.
لهراسبی به تولید فیلم‏های مستند در واحد سمعی بصری برای معرفی برنامه‏های سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: تهیه فیلم مستند از چهره‌های مرجع و تاثیر‏گذار در انقلاب نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در نظر دارد که دایره فعالیت‏های خود را با رویکرد حفظ، احترام و نکوداشت ارزشمندی‌های سنتی جامعه و استفاده از ظرفیت‏های متنوع فرهنگی و صوتی تصویری گسترش دهد.
رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی تهیه گزارش‏های 10 ساله فعالیت‏های ادارات کل تابعه در استان‏ها را از دیگر برنامه‏های این واحد نام برد.
لهراسبی اظهار داشت: در نظر داریم این فعالیت‏ها را در قالب فیلم مستند تهیه کنیم و در اختیار علاقه‏مندان قرار دهیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول