اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد:

اختصاص 2.4 میلیارد ریال اعتبار به تبلیغات اسلامی دشتی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: در سال جاری مبلغ دو میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار به تبلیغات اسلامی دشتی اختصاص یافته است.

اختصاص 2.4 میلیارد ریال اعتبار به تبلیغات اسلامی دشتی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید علی هاشمی سه‌شنبه شب در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی اظهار داشت: خدمتگزاری یک توفیق الهی است که ما مسئولان باید قدردان این نعمت باشیم و با تمام وجود برای اسلام و نظام جمهوری اسلامی خدمت کنیم و شکرگزار نعمت نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه باشیم.
وی ادامه داد: عنایت خداوند نسبت به ملت ایران در طول سه دهه انقلاب اسلامی بی‌شمار بوده زیرا انقلاب ما به برکت نهضت بزرگ عاشورا به وجود آمد. 
فرماندار دشتی تصریح کرد: سرنوشت قذافی باید مایه عبرت غرب و استکبار جهانی و سایر سران نامشروع کشورها شده و از این قضیه درس عبرت بگیرند.
وی گفت: از محل تملک دارایی در سال جاری مبلغ دو میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار برای اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در نظر گرفته شده است که از این اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال برای احداث مدرسه اسلامی صدرا  و 600 میلیون ریال برای تجهیز اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و خانه‌های عالم و مؤسسات قرآنی در نظر گرفته شده است.
هاشمی ضمن تأکید بر استقرار روحانیون در روستاها ابراز داشت: هر روحانی در روستا یا محله می‌تواند نقش یک امام جمعه در مرکز شهرستان را ایفا کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی نیز در این آیین گفت: اولویت کاری این اداره جاری شدن فرهنگ قرآنی در جامعه است.
حجت الاسلام سعید توکلیان بیان داشت: اولویت کاری این اداره اجرای فرهنگ و معارف قرآنی با رویکرد قرآنی و فرهنگی است.
وی ادامه داد: باید جملات امام خمینی (ره) را اساس کارهای فرهنگی خود قرار بدهیم و بدانیم که امام علی (ع) در نهج البلاغه از ما شیعیان چه خواسته است.
توکلیان با اشاره به نامگذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری به نام جهاد اقتصادی گفت: باید صرفه جویی اقتصادی در این سال را بر اساس زهد اسلامی مبنای کار خود قرار دهیم و با صرفه جویی در بعضی از هزینه‌ها بتوانیم از هیئت‌های مذهبی و مؤسسات قرآنی حمایت کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول