اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گامی دیگر در راستای استقرار ادارات باشت؛

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در آیینی و با حضور مسئولان استانی و محلی، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت افتتاح شد.

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت،  در این آیین که در سالن اجتماعات بخشداری این شهرستان برگزار شد، با حضور قلی‌پورT سرپرست فرمانداری، حجت‌الاسلام عبودیT امام جمعه و ساداتی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و اعضای شورای اداری اداره تبلیغات اسلامی باشت به صورت مستقل از گچساران فعالیت خود را آغاز کرد.
سرپرست فرمانداری شهرستان باشت در این آیین اظهار کرد: استقرار و راه‌اندازی ادارات جدید و مستقل شدن آن‌ها از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان باشت است.
علی‌اصغر قلی‌پور با بیان اینکه یکی از اهداف دولت در ارتقا مناطق و ایجاد شهرستان‌ها و بخش‌های جدید خدمات‌رسانی مطلوب و بهتر به مردم است، عنوان کرد: در 11 ماه گذشته ادارات زیادی در شهرستان باشت استقرار یافته ‌یا مستقل شده است.
رئیس شورای اداری شهرستان باشت بیان کرد: به‌ زودی چند اداره جدید در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.
امام جمعه شهرستان باشت نیز در این آیین از راه‌اندازی اداره تبلیغات در این شهرستان ابراز خرسندی کرد.
حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی از ادارات فرهنگی به‌عنوان بازوان ستاد نماز جمعه یاد و اظهار کرد: با راه‌اندازی اداره تبلیغات و دیگر ادارات فرهنگی شاهد برگزاری برنامه‌های فرهنگی پررونق در شهرستان باشت خواهیم بود.
وی بیان کرد: باشت از شهرستان‌های نوپای این استان است و مسئولان استانی باید در اختصاص اعتبارات فرهنگی و امکانات و تجهیزات به این شهرستان توجه بیشتری کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان باشت با بیان اینکه دشمنان در قالب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی ارزش‌های ما را هدف قرار داده‌اند، اظهار کرد: باید برای مقابله با دشمن و از بین بردن نقشه‌های شوم آن‌ها در زمینه کارهای فرهنگی به‌ویژه برای نسل جوان بیشتر تلاش کرد.
مدیرکل سازمان تبلیغات استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: یکی از افتخارات سازمان تبلیغات‌ ‌وابستگی و زیر نظر رهبر انقلاب بودن است.
حجت‌الاسلام مهدی ساداتی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان متولی امور فرهنگی در شهرستان انجام وظیفه می‌کند، عنوان کرد: اداره تبلیغات اسلامی با اجرای برنامه‌های فرهنگی زمینه ترویج و نشر شریعت مقدس و احکام اسلامی را فراهم می‌کند.
وی ابراز امیدواری کرد که با استقرار سازمان تبلیغات در باشت و حمایت امام جمعه شاهد اجرای برنامه‌های عظیم فرهنگی در این باشیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی یک مؤسسه قرآنی در شهرستان باشت خبر داد و افزود: این مؤسسه زیر نظر امام جمعه فعالیت می‌کند و برای آغاز فعالیت نیز 500 میلیون ریال در اختیار آن قرار داده است.
ساداتی از سرپرست فرمانداری باشت و امام جمعه این شهرستان به‌خاطر فراهم کردن شرایط و امکانات و تجهیزات برای استقرار اداره تبلیغات باشت تشکر و قدردانی کرد.
در پایان این آیین با حکم حجت‌الاسلام ساداتی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام اکبر ظهرابی به عنوان نخستین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت منصوب شد.
به گزارش فارس، با حضور مسئولان استانی و محلی ساختمان اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان نیز افتتاح شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول