اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گرمسار:

اسلام‏هراسی از حربه‌های جدید دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گرمسار تاکید کرد: اسلام‏هراسی در برهه کنونی از حربه‌های جدید دشمنان برای مقابله با صدور انقلاب است.

اسلام‏هراسی از حربه‌های جدید دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، عباس مطهری‌نژاد عصر امروز در نشست سیاسی که به همت پایگاه مقاومت عمار از حوزه مقاومت محمد رسول (ص) شهرستان گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان اسلام در حال حاضر دو جریان اسلام‏هراسی و ایران‏هراسی را به راه انداخته‌اند تا بدین طریق به اسلام و ایران ضربه بزنند.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گرمسار با اشاره به قدرت معنوی انقلاب اسلامی ایران افزود: دشمنان در نظر دارند با عرفان‌های کاذب، مسیر معنویت انقلاب را تغییر دهند.
وی گفت: تمام رسانه‌های دنیا در حال القای این مطلب بوده که ایران بدترین نقطه عالم است و مردم و مسئولان ایران در حال نابودی دنیا هستند؛ بنابراین همه باید با هم متحد شویم و ایران را نابود کنیم.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گرمسار تصریح کرد:‌ آمریکا تمام تلاش خود را چه در اوایل انقلاب، چه بعد از جنگ به کار بسته تا ایران را نابود کند.
مطهری‌نژاد در ادامه با بیان اینکه رمز موفقیت ایران اسلامی مسئله ولایت‏فقیه است، گفت: امام خمینی (ره) در مقابل آمریکا و تفکر آمریکایی ایستاد و در حال حاضر نیز مقام معظم رهبری همان مسیر را ادامه می‏دهد.
وی تاکید کرد:‌ مردم جامعه ما باید همیشه هوشیار باشند و در انتخابات آینده مجلس نیز حضور پرشور و انتخاب آگاهانه داشته باشند.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گرمسار بسیجی واقعی را تجلی همه خوبی‌ها و زیبایی‌ها، مظهر پاکی، اخلاص، مهرورزی، عشق و خدمت‏گزاری بی‏منت و عدالت‌خواهی دانست و تصریح کرد: بسیج مهم‌ترین پایه و اساس در پاسداشت ارزش‌های دینی جامعه است و برای همه دوران‏ لازم و ضروری است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول