اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صفارهرندی در همایش بصیرت و جهاد علمی ـ 1:

ملت‌های منطقه با الگوبرداری از مدل جمهوری اسلامی دست غرب را کوتاه می‌‌کنند

خبرگزاری فارس: مشاور فرمانده سپاه پاسداران گفت: امروز ملت‌های منطقه با الهام از مدل جمهوری اسلامی دست غربی‌ها از کشورشان را کوتاه می‌سازند.

ملت‌های منطقه با الگوبرداری از مدل جمهوری اسلامی دست غرب را کوتاه می‌‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدحسین صفارهرندی سه‌شنبه شب در سومین همایش بصیرت و جهاد علمی که در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک نگاه تازه را نسبت به مسائل جهان پیش روی جهانیان باز کرده است، اظهار کرد: هنر امام خمینی(ره) این بود که این نگاه را با عمق جان ایرانیان آمیخته کرد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یعنی باور جهان دیگر بیان کرد: امام خمینی(ره) بر خلاف عرف آن زمان دریچه‌ای برای مردم باز کرد که از آن دریچه مردم به واقعیاتی پی بردند که تا آن زمان محکوم به انکارش بودند.
مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمود که ما می‌خواهیم با ملت‌ها رابطه داشته باشیم و به رابطه با دولت‌ها کاری نداریم، تصریح کرد: برخی‌ها که به عمق این جمله امام پی نبرده بودند به مخالفت با امام پرداختند و اعلام کردند با این نگرش جمهوری اسلامی به نابودی خواهد انجامید.
وی ادامه داد: امروز بیداری اسلامی که در جهان به‌راه افتاده است گواه صحبت امام خمینی(ره) است و دولت‌های غربی اعتراف می کنند که بیداری اسلامی الهام گرفته از انقلاب اسلامی است.
صفارهرندی با بیان اینکه برخی‌ها که با امام مخالف بودند بر اساس یافته‌های پیشین خود صحبت می‌کردند، اظهار کرد: بر اساس افکار آنها سابقه نداشته است که کشور در مقابل یکی از قدرت‌ها از قبیل آمریکا بایستد بدون آنکه به قدرت دیگر یعنی شوروی وابسته نباشد ولی انقلاب اسلامی این تقسیم‌بندی را بر هم زد و امروز ملت‌های منطقه با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی فهمیدند که می‌توان مدلی داشت که در برابر قدرت‌های زورگو ایستاد.
وی با بیان اینکه مدلی که انقلاب اسلامی از خود بر جای گذاشت نزد ملت‌های منطقه بسیار جذاب است، خاطرنشان کرد: امروز ملت‌های منطقه مشاهده کرده‌اند که می‌توان با مدلی الهام گرفته از انقلاب اسلامی در برابر استعمار و دولت‌های فاسد ایستادگی کرد.
مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی با اقتدار به سمت فتح قله‌های پیشرفت در حرکت است، تصریح کرد: موفقیت‌هایی که جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف کسب کرده موجب شده است تا دشمنان از روی بغض و کینه به عداوت با ملت ما بپردازند.
وی با اشاره به سالروز شهادت شهید دکتر شهریاری عنوان کرد: دشمن خیال کرده است که با شهادت دانشمندان ما می‌تواند دانشجویان را بترساند ولی باید بدانند که دانشجویان و دانشمندان جوان ما هرگز مانع حرکت قطار پیشرفت نخواهند شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول