اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

نظام اسلامی با آگاهی و بیداری بیمه می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: نظام اسلامی ایران در مقابله با جریان فتنه سال 88 با حفظ آگاهی و بیداری انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

نظام اسلامی با آگاهی و بیداری بیمه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در ششمین همایش روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان‌های جنوبی کشور اظهار داشت: حضور مردم در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی موجب شده است تا هرگاه نظام با چالش رو به رو شود به میدان آمده و برای رفع معضل‌های پیش رو از تمام توان خود استفاده کند.
صادق عابدین خاطرنشان کرد: حضور در دوران دفاع مقدس و مدیریت در مطالبه‌های سیاسی نشان داد هر گاه امام و مقام معظم رهبری اشاره کرده‌اند، با تمام توان مردم وارد صحنه شده‌اند.
وی تصریح کرد: بعضی از افراد که به نوعی از برخی مشکلات گلایه داشته‌اند، با حضور در مراسم دینی، فرهنگی، اجتماعی و به ویژه در صحنه‌های انقلاب اسلامی بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی به اثبات رسانده‌اند.
استاندار فارس اضافه کرد: دشمنان داخلی و خارجی در طول بیش از 30 سال بر این باور بوده‌اند که تمام شرایط برای مخدوش کردن انقلاب اسلامی فراهم شده، اما با درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه و عشق به ولایت شاهد خنثی شدن فتنه‌ها بوده‌ایم. ‌
صادق عابدین تصریح کرد: بعد از جریان فتنه بیش از 150 شبکه تلویزیونی از جریان فتنه کشته‌سازی کردند و با تحلیل دروغین به ویژه استفاده ابزاری از بعضی وزرای معاند در خارج از کشور قصد ضربه زدن به نظام و اهداف جمهوری اسلامی ایران را داشتند.
وی با اشاره به اینکه دشمن در صدد بود عمق استراتژی جمهوری اسلامی که بیرون از مرزهای جغرافیایی است را در مرزهای ایران محدود و محصور کند، افزود: در فتنه سال 88 انقلاب با حضور با شکوه مردم بیمه شد و امت اسلامی هر سال جدی‌تر از گذشته در صحنه‌های انقلاب شرکت می‌کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول