اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم:

یاران سید‌الشهدا بهترین الگوی بسیجیان هستند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم گفت: یاران سید الشهدا در فرمانبرداری از مولا و مقتدای خویش بهترین الگو برای بسیجیان در امر ولایتمداری هستند.

یاران سید‌الشهدا بهترین الگوی بسیجیان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، خلیل‌الله سائلی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که با حضور بسیجیان و پرسنل جمعیت هلال احمر برگزار شد، در سخنانی فرارسیدن ماه محرم را تسلیت گفت و با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیجی بودن در انداختن چفیه بر روی دوش خلاصه نمی‌شود و بسیجی واقعی کسی است که همواره در صحنه خدمت به نظام حضور داشته و از ولایت تبعیت داشته باشد.
وی با تقدیر از برنامه‌های اجرا شده در طول هفته بسیج از سوی جمعیت هلال احمر قم بیان داشت: بسیجیان دارای اخلاق حسنه‌ای هستند و باید در همه زمینه‌ها به ویژه زمینه‌های اخلاقی برای دیگران الگو باشند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم از شجاعت، گذشت، فداکاری، ایثار، تواضع، روحیه شهادت طلبی و ... به عنوان ویژگی‌های بارز یک بسیجی حقیقی یاد کرد و افزود: بسیج با ولایت و جوانمردی آمیخته شده است.
سائلی با اشاره به اینکه یک بسیجی همیشه از رهبری اطاعتی خالصانه دارد، گفت: اصحاب سیدالشهدا در روز عاشورا را می‌توان بهترین الگو برای یک بسیجی که مطیع امام خودش است، نام برد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط کنونی کشور اظهار داشت: در شرایطی که دشمن با جنگ نرم از هر سو هجمه وارد می‌کند، بسیجیان باید هوشیار و بیدار باشند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم با اشاره به اینکه بسیجی همواره گوش به فرمان مقام عظمای ولایت است، اظهار داشت: بسیجیان باید همیشه در خط ولایت حرکت کنند.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از بسیجیان فعال جمعیت هلال احمر قم با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
انتهای پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول