اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح:

امر به معروف علت اصلی قیام حسینی بود

خبرگزاری فارس: معاون قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح یکی از عوامل قیام امام حسین (ع) را انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بیان کرد.

امر به معروف علت اصلی قیام حسینی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام عباسعلی فراتی ظهر امروز در همایش مشترک شورای امر به معروف بسیج، قوه قضاییه و نیروهای انتظامی شهرستان دامغان در نمازخانه حوزه مقاومت بسیج الهادی (ع) سپاه ناحیه دامغان گفت: امر به معروف و نهی از منکر برگرفته از آیات و روایات بوده که در قانون اساسی آمده و انجام این کار در جامعه از تاثیرات فراوانی برخوردار است.
وی افزود: همانطور که امام حسین (ع) بر اقامه نماز تاکید فراوان داشته، بر انجام فریضه مقدس امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی نیز اصرار داشتند.
فراتی یاد آورشد: در انجام بهتر فریضه امر به معروف و نهی از منکر همه باید تلاش کنند تا منکر از جامعه برچیده شود تا یک جامعه سالم و پاک و عاری از گناه داشته باشیم.
معاون قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: جامعه اسلامی از ارزش و جایگاه والایی برخوردار است و از این جهت باید تمام سعی و تلاش خود را به کار گیریم تا خدشه‏ای به آن وارد نشود.
وی گفت: بسیج، قوه قضاییه و نیروی انتظامی نیز در انجام بهتر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کنار اداره و امنیت جامعه نقش فراوانی دارند.
در این همایش، فرمانده سپاه ناحیه دامغان نیز گزارشی از فعالیت و برنامه‏های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دامغان ارائه داد.
تجلیل از سه ضابط برتر و فعال بسیج سپاه ناحیه دامغان که با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دامغان همکاری داشتند، از دیگر برنامه‏های این همایش بود.
این همایش از سوی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دامغان برگزار شد.
در این همایش، همچنین رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دامغان، فرماندهان و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از بسیجیان حضور داشتند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول