اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری همایشی صورت می‌گیرد؛

بررسی حقوق زنان از دیدگاه غرب در دانشگاه شهرکرد

خبرگزاری فارس: همایش نقدی بر حقوق زنان از دیدگاه غرب شنبه 12 آذرماه جاری در دانشگاه شهرکرد برگزار می‎شود.

بررسی حقوق زنان از دیدگاه غرب در دانشگاه شهرکرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سرپرست کانون بسیج حقوق‌دانان شهرکرد بعدازظهر امروز در نشست با اعضای این کانون، اظهار داشت: به چالش کشاندن نظام‌های استکباری و دیکتاتوری غرب و همچنین معرفی کردن زن مسلمان به عنوان الگوی زنان جهان از مهم‌ترین اهداف برپایی این همایش است.
حسین نظری بر ضرورت تشریح حقوق زن از دیدگاه اسلام و مقایسه آن با جایگاه حقوق زن در جوامع غربی، افزود: در این همایش مسائلی از جمله منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری، لایحه قانون حمایت خانواده، فمینیسم و خاستگاه آن و جایگاه حقوق زن در اسناد ملی و بین‌المللی بررسی و تحلیل خواهد شد.
نظری با بیان اینکه تاکنون بیش از 70 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، گفت: این همایش می‎تواند با بررسی موضوعاتی از جمله نقض حقوق بشر به‌ویژه حقوق زنان در جوامع غرب و استفاده تجاری شدن از زن، دروغین بودن نظام‌های استکباری و غربی را روشن کند و آنها را در این مسیر به چالش بکشاند.
سرپرست کانون بسیج حقوقدانان شهرستان شهرکرد با اشاره به جنبش‎های اخیر در غرب، اظهار داشت: پیام این همایش این است که ملت ایران همراه و همیار مظلومان و ستمدید‌گان جهان بشر بوده و در این راه همگام و همراه با آنها خواهد ماند.
وی با اشاره به گروه‌ها و افراد شرکت کننده در این همایش، گفت: در این همایش حقوق‌دانان، وکلا، نخبگان، اساتید دانشگاهی، پژوهشگران و دانشجویان رشته حقوق و سایر علاقمندان به مسائل حقوقی حضور خواهند داشت.
نظری یادآور شد: این همایش با حضور رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور و مدیر گروه حقوق دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می‎شود.
همایش نقدی بر حقوق زنان از دیدگاه غرب شنبه 12 آذر ماه جاری در دانشکده علوم پایه دانشگاه شهرکرد برگزار می‎شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول