اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعتی پیش صورت گرفت؛

برگزاری راهپیمایی تحکیم فرهنگ فاطمی در شهرری

خبرگزاری فارس: راهپیمایی حجاب با عنوان تحکیم فرهنگ فاطمی و رسالت زینبی با حضور دانش‌آموزان دختر شهرری برگزار شد.

برگزاری راهپیمایی تحکیم فرهنگ فاطمی در شهرری
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش راهپیمایی حجاب و عفاف تحت روز چهارشنبه در سطح شهرری برگزار شد.در این راهپیمایی دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی نواحی 1 و 2 شهرری از میدان شهرری تا مصلای این شهر راهپیمایی کردند.
راهپیمایان در طول مسیر در سکوت کامل بدون سر دادن هیچ گونه شعاری و با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌های با مضامینی در ارتباط با عفاف و حجاب به راهپیمایی پرداختند.حافظان حجاب در این راهپیمایی در راستای ترویج و گسترش حجاب و عفاف انجام می‌شود.
راهپیمایان پس از طی مسیر در مصلی شهرری تجمع کردند.
امام جمعه شهرری طی سخنانی در جمع دانش‌آموزان در مصلی بزرگ ری ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به اهداف قیام عاشورا اشاره کرد و گفت: هدف امام حسین (ع) از قیام خونین کربلا و نهضت عاشورا احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود. 
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهچراغی، یکی از نشانه‌های بارز شیعیان و ضرورت‌های دین مبین اسلام را حجاب عنوان کرد و گفت: حجاب با مصونیتی که ایجاد می کند از بروز بسیاری از ناهنجاری‌ها، تعدی‌ها و مشکلات در سطح جامعه جلوگیری می‌کند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان در زمان حاکمان مستبدی چون رضا شاه ملعون سعی داشتند تا با کشف حجاب به نوعی این مانع را از مقابل خود بردارند.
شاهچراغی عنوان کرد: امروز در کشورهای به ظاهر متمدن و مدعی آزادی و حقوق بشر شاهد آن هستیم که با حجاب مخالفت می‌شود، چرا که آن را سد محکمی در برابر خواسته‌های شیطانی خود می‌بینند.
امام جمعه شهرری اظهار داشت: دشمنان و بدخواهان برای تسلط یافتن بر کشورها سعی در آلوده ساختن جوانان و جوامع آنان به لهو و لعب و امور شهوانی دارند که یکی از راه های آن کشف حجاب است.
حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی در پایان تصریح کرد: اگر حجاب نباشد حیاء، عقل و آنچه برای سعادت بشر مورد نیاز بوده و مورد پسند و رضای خداست، وجود نخواهد داشت و لذا حضور در راهپیمایی هایی از این دست برای حمایت از حجاب و اینکه نشان دهیم جامعه طرفدار حجاب است لازم و ضروری است.
راهپیمایی با قرائت قطعنامه این راهپیمایی را به پایان رساندند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول