اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

ارتباطات تک خطی آسیب انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: آسیبی که در بحث انتخابات وجود دارد این است که ارتباطات تک خطی بوده و رابطه مستقیمی بین انتخاب کننده و انتخاب شونده وجود دارد.

ارتباطات تک خطی آسیب انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: در بحث انتخابات سه هدف عمده مشارکت بالای مردم، سلامت انتخابات و امنیت انتخابات دنبال می‌شود.
صفایی تصریح کرد: آسیبی که در بحث انتخابات وجود دارد این است که ارتباطات تک خطی بوده و رابطه مستقیم بین انتخاب کننده و انتخاب شونده وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: در این رابطه مستقیم و تک خطی فساد وجود دارد، یعنی در بهترین شرایط انتخاب کننده از انتخاب شونده توقع محلی و در بدترین شرایط توقع شخصی دارد و وقتی این مشکل حل می‌شود که رابطه تک خطی حذف شود.
صفایی با بیان اینکه بهترین حالات انتظارات، انتظارات محلی است گفت: در جنوب خراسان بزرگ سفره‌های آبی غنی به نام دشت خضری یا دشت سبز و در بالادست این منطقه دشت بیاض یا دشت سفید وجود دارد و این در حالی است که  در حال حاضر یکی از چهار منطقه کشت صنعت کشور دشت خضری است که در آن منطقه کارخانه فولاد احداث و 20 حلقه چاه برای تامین آب مورد نیاز آن حفر شد که در آینده دشت خضری را دشت بیاض خواهد کرد.
وی در ادامه با نشان دادن کتابچه زیارت عاشورا به خبرنگاران که یکی از کاندیداهای دوره‌های قبل نمایندگی مجلس از آن برای تبلیغ استفاده کرده بود، به استفاده ابزاری برخی از کاندیداها از دین اشاره کرد و گفت: هر چه استفاده ابزاری از دین انجام شود جامعه به سمت بی دینی می‌رود و این در حالی است که دین برای خرج کردن نیست.
فرماندار گناباد بیان داشت: باید یک بازدارندگی ایجاد کنیم، می‌توانیم در حوزه خودمان روشنگری داشته باشیم و این در حالی است که نگاه‌ها باید اصلاح شود.
صفایی پیشنهاد داد که جلساتی ترتیب داده شود و انتخابات آسیب شناسی شود، و بهترین راهکار این است که گذشته خود را تبیین کنیم و اینها شدنی است و تاثیر دارد.
وی در مورد انتخابات زودهنگام گفت: کاندیداهایی که انتخابات زودهنگام انجام داده اند از طرف دستگاه‌های مسئول تذکراتی دریافت کرده اند که موثر بوده به طوریکه این تبلیغات زودهنگام نسبت به دو ماه گذشته کمتر شده است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول