اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راهپیمایی دانش‌آموزان پاکدشتی در حمایت از حجاب و عفاف

خبرگزاری فارس: راهپیمایی دانش‌آموزان با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و رسالت زینبی برای نخستین بار در پاکدشت برگزار شد.

راهپیمایی دانش‌آموزان پاکدشتی در حمایت از حجاب و عفاف
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دقایقی پیش نخستین راهپیمایی دختران با عنوان تحکیم فرهنگ فاطمی و رسالت زینبی با حضور دانش‌آموزان دختر مدارس راهنمایی و متوسطه در بخش مرکزی شهر پاکدشت برگزار شد.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم‌های ایران و عزای امام حسین (ع) و پلاکاردها و دست نوشته‌هایی با مضامین حجاب و نکات اخلاقی بر حفظ حجاب تاکید کردند.
این راهپیمایی در سکوت و بدون سر دادن هیچ گونه شعاری در راستای ترویج و گسترش حجاب و عفاف انجام شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبداله الحسین(ع) عنوان کرد: عفاف و حجاب از ضروریات دین مبین اسلام بوده و ملتی که سال‌ها در برابر کشف حجاب رضاخانی ایستادگی کرده، نمی‌خواهد و نمی‌گذارد ثمره ارزنده خون شهدایی که سیاهی چادر خواهران را برتر از سرخی خون برادران می‌دیدند مورد تسامح و تساهل قرار گیرد. 
محمدرضا جوادی افزود: دختران ما با الهام از اندیشه ناب زینبی و با حضورآگاهانه خود بار دیگر عزت، شرف و وحدت خود در راه پاسداری از حریم ارزش‌های اسلامی را به نمایش درآورده و اعلام کردند که حجاب و عفاف به عنوان بزرگ‌ترین فرهنگ فاطمی و اصلی‌ترین رسالت زینبی، نشان دهنده تقویت ایمان، عمق اعتقاد، رشد فرهنگ اصیل ایرانی، حاکمیت ارزش‌های انسانی و حفظ حریم و حرمت زن و مرد است. 
راهپیمایان در پایان این همایش بیانیه‌ای توسط دانش‌آموزان قرائت شده و خواسته‌ها و مطالباتشان را از دولت و همه دستگاه‌های کشور مبنی بر عملیاتی شدن قانون ارزنده حجاب و عفاف اعلام کردند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول