اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان وزنه‌برداری جهان؛

کشف استعدادهای ورزشی اردبیل مسئول دلسوز می‌خواهد

خبرگزاری فارس: قهرمان وزنه‌برداری ایران و جهان در مسابقات لندن گفت: اردبیل استعدادهای نهفته و کشف نشده فراوانی دارد که کشف این استعدادها نیازمند متولیان دلسوز است.

کشف استعدادهای ورزشی اردبیل مسئول دلسوز می‌خواهد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعید محمدپور پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان وزنه‌برداری این استان با ابراز گله‌مندی از اینکه بعد از ورود ما به اردبیل هیچ اقدامی از سوی مسئولان در راستای قدردانی از ما انجام نشد، اظهار داشت: آنچه که ما در میادین جهانی آفریده‌ایم افتخاری بزرگ برای مردم کشور ماست که قدر ندانستن این افتخارآفرینی‌ها سبب تخریب روحیه ورزشکاران است.
محمدپور با بیان اینکه بسیاری از استعدادهای ناب و کشف نشده در استان ما وجود دارد، گفت: بسیاری از ورزشکاران هستند که هیچ حامی مالی و پشتیبان ندارند که جا دارد متولیان ورزش استان ورزشکاران بی‌بضاعت را حمایت و زمینه را برای شکوفایی استعداد آنان فراهم کنند.
 
ارج‌گذاری به قهرمانان امیدواری را به آینده ورزشی استان باز می‌گرداند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان نیز اظهار داشت: توجه به ورزشکاران و ارج‌گذاری به قهرمانان در رشته‌های مختلف ورزشی سبب امیدواری به آینده ورزشی استان اردبیل می‌شود.
سجاد انوشیروانی ادامه داد: وزنه‌برداران اردبیل در دوره‌های قبل نیز افتخارآفرینی‌های فراوانی از خود به نمایش گذاشتند اما کم لطفی مسئولان سابق ورزش استان این قهرمانی‌ها را کم رنگ جلوه داد.
وی بیان داشت: ما قبل از این در میادین ورزشی بودیم و مدال‌آوری هم کردیم به طوری که محمدپور قهرمان جوانان جهان شد اما شرایط تجلیل شایسته از این قهرمان مهیا نشد.
این قهرمان اردبیلی افزود: در بازی‌های آسیایی گوانگجو تنها مدال‌آور استان بودم اما متاسفانه این کم لطفی مسئولان دامن مرا نیز گرفت اما امروز خوشحالیم که با مدیریت جدید اداره کل ورزش و جوانان توجه به رشته‌های ورزشی و قهرمانان آن گسترده شده است.
انوشیروانی خاطرنشان کرد: ما همواره در اندیشه شاد کردن مردم اردبیل هستیم و وقتی وزنه را در میادین جهانی بالای سر می‌بریم به عشق شادی مردم است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول