اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام ماه محرم؛

تاریخ‌نگار محرم راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام ماه محرم وبلاگ تاریخ‌نگار محرم در سامانه وبلاگ مدارس علمیه خواهران راه‌اندازی شد.

تاریخ‌نگار محرم راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محمدتقی جلیلی مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به فعالیت بیش از 200 وبلاگ با پشتیبانی سامانه وبلاگ مدارس علمیه خواهران اظهار داشت: این وبلاگ‌ها در اختیار مدارس علمیه خواهران کشور قرار دارند و از طریق آدرس اینترنتی  http://www.womenhc.com قابل استفاده هستند.
وی با اشاره به اینکه همزمان با ایام ماه محرم مطالب مختلفی در وبلاگ‌های مدارس در ارتباط با فضائل و مناقب امام حسین(ع) و خاندان ایشان و واقعه عاشورا منتشر می‌شود، اظهار داشت: وبلاگ تاریخ‌نگار به منظور گردآوری مطالبی که در وبلاگ‌های مختلف مدارس علمیه خواهران در این زمینه انتشار یافته راه‌اندازی شده است.
مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه هر ماه سه وبلاگ از میان وبلاگ‌های فعال مدارس علمیه خواهران انتخاب می‌شود و مورد تقدیر قرار می‌گیرد، یادآور شد: از میان وبلاگ‌هایی که پست‌های مختلف در زمینه محرم و امام حسین(ع) دارند نیز سه وبلاگ انتخاب می‌شود و جوایزی به آنها تعلق می‌گیرد.
وی با بیان اینکه مطالب مختلف این وبلاگ بر اساس روزهای ماه محرم دسته‌بندی شده است، گفت: همزمان با اربعین حسینی مسابقه‌ای از مطالب منتشر شده در وبلاگ تاریخ‌نگار کربلا برگزار خواهد شد که طی آن،‌ مباحث مطرح شده در این وبلاگ مورد سئوال قرار می‌گیرد.
جلیلی تصریح کرد: علاقه‌مندان به استفاده از مطالب این وبلاگ می‌توانند به آدرس اینترنتی http://tarikhnegar.womenhc.com مراجعه کنند.
وی همچنین با اشاره به سایر اقدامات انجام‌ گرفته از سوی دفتر فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران همزمان با ماه محرم اضافه کرد: یکی از طرح‌های این دفتر، طرح سوگواره حدیث عشق است که طی آن طلاب، طرح‌های گرافیکی و نوشته‌های خود را با موضوعات عاشورا و امام حسین(ع) به دفتر فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ارسال می‌کنند و این دفتر به زیباترین طرح‌ها و مطالب ارسالی جوایزی اهدا خواهد کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول