اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکست‌های سنگین نمایندگان همدان با وجود صرف هزینه‌های زیاد؛

وقتی توان کشتی استان همدان ۲ تکه می‌شود

خبرگزاری فارس: از زمانی که استان همدان با دو نماینده در لیگ برتر کشتی حاضر می‌شود، نتوانسته است نتایج خوب گذشته را تکرار کند.

وقتی توان کشتی استان همدان ۲ تکه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تا دو سال پیش استان همدان با یک نماینده و نام "صنایع و معادن همدان" در لیگ برتر کشتی شرکت می‌کرد و تمام قدرت‌های کشتی استان در این تیم حضور می‌یافتند، از سال گذشته و با حضور یک تیم از ملایر، قدرت کشتی همدان به دو بخش تقسیم شد که حاصلی را جز شکست‌های پی در پی دربر نداشت.
در آن زمان کشتی‌گیرانی چون مسعود و میثم مصطفی‌جوکار، حمید کمروند، سعید ابراهیمی، جمال میرزایی و حتی کشتی‌گیران مطرح استان‌های غربی با جذب یکی دو کشتی‌گیر خارجی تراز اول، همه در تیم صنایع و معادن گرد هم می‌آمدند و با یک تیم واحد در عرصه لیگ برتر کشتی، قدرت‌نمایی می‌کردند.
اما امروز ملایر یک تیم مستقل تشکیل داده و حتی بر سر جذب کشتی‌گیران خارجی با همدان سرشاخ می‌شود که در نهایت با کوتاه آمدن همدانی‌ها دو کشتی‌گیر خارجی جذب تیم ملایر می‌شوند اما با وجود اینکه ملایری‌ها طبق قرعه در گروهی به مراتب ساده‌تر افتاده‌اند، حاصل کار آنها نیز جز شکست چیز دیگری نمی‌شود.
تیم همدان نیز که این فصل با حمایت بخش خصوصی و با نام "تله‌کابین گنجنامه" در رقابت‌ها حضور به هم رسانده، با سرمربی‌گری سعید گودرزی نتوانست انتظارها را برآورده کند و حتی روز گذشته نیز اخباری مبنی بر اخراج این مربی به گوش رسید.
رئیس هیئت کشتی نیز در نشست خبری تیم تله‌کابین گنجنامه که چند روز پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر امسال برگزار شد، در مقابل سؤال خبرنگار ورزشی فارس در خصوص علت تقسیم قوای کشتی استان به دو تیم، با پاسخی تند اعلام کرد که دو تیم هم کم است و باید نهاوند هم در لیگ برتر تیم جداگانه‌ای را روانه مسابقات کند، الان بهتر اثرات و نتایج این حرکت و تقسیم توان کشتی استان را مشاهده خواهد کرد.
در دو سال اخیر ثابت شده که توزیع قدرت استان در دو تیم، به غیر از بالا بردن هزینه‌های حضور در مسابقات، حاصل دیگری را در پی نداشته است و بهتر آن است که مسئولان برای حفظ آبرو و اعتبار کشتی استان از سال آینده مانع بروز این اتفاق شوند تا کشتی استان با اختلاف پنج یا شش امتیازی در مسابقات لیگ خاک نشود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول