اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مثبت اعلام شدن دوپینگ کشتی‌گیر قزاق؛

مدال طلای ارسلان در مسابقات کشتی آسیا برمی‌گردد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی آمل گفت: با دوپینگی بودن کشتی‌گیر قزاق، طلای علی ارسلان در مسابقات نوجوانان آسیا به کشورمان برمی‌گردد.

مدال طلای ارسلان در مسابقات کشتی آسیا برمی‌گردد
قدرت الله نهاوندیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: با اعلام فدراسیون کشتی شش فرنگی‌کار مازندرانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، برای برگزاری مسابقات انتخابی المپیک 2012 دعوت شدند.
وی با اعلام اینکه از بین شش فرنگی‌کار مازندرانی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی، چهار کشتی‌گیر از شهرستان آمل هستند، اظهار داشت: در بین مازندرانی‌ها محسن حاجی‌پور، قاسم رضایی، محمدرضا اکبری و بهروز یوسفی از شهرستان آمل هستند که از فردا دور دوم تمرینات آماده‌سازی خود را در ترکیب تیم ملی آغاز خواهند کرد.
نهاوندیان که خود داور بین‌المللی کشتی کشورمان است، اضافه کرد: محسن حاجی‌پور در وزن 55 کیلوگرم و قاسم رضایی فرنگی کار 96 کیلوگرم کشورمان چندی پیش در مسابقات جهانی کشتی فرنگی ترکیه به عنوان ملی‌پوشان کشورمان حضور داشتند که با قرعه رژیم غاصب صهیونیست مواجه شده و بخاطر اعتقادات و به رسمیت نشناختن اسرائیل مقابل کشتی‌گیران‌شان حاضر نشدند.
وی با اشاره به اسامی دیگر کشتی‌گیران مازندرانی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: بهروز یوسفی کشتی‌گیر 120 کیلوگرم و محمدرضا اکبری فرنگی‌کار 69 کیلوگرم دیگر کشتی‌گیران آملی دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان هستند که به همراه بشیر باباجان زاده و داوود گیل نیرنگ از فردا در دور دوم اردوی تیم ملی شرکت می‌کنند.
نهاوندیان یاداور شد: این اردو با سرمربیگری محمد بنا پیگیری می‌شود و تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز برای حضور در رقابت‌های آزمایشی المپیک 2012 که از 17 تا 20 آذرماه در لندن آغاز می‌شود، 15 آذرماه راهی انگلستان می‌شود.
رئیس هیئت کشتی شهرستان آمل با اعلام اینکه مدال خوش رنگ طلای علی ارسلان کشتی‌گیر نوجوان کشورمان در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا با اعلام مثبت بودن دوپینگ کشتی‌گیر قزاق به او برمی‌گردد، گفت: علی ارسلان به عنوان نماینده کشتی فرنگی ایران اسلامی در وزن 50 کیلوگرم بود که اواسط مرداد ماه امسال برای انجام دیدارهای این دوره از رقابت‌ها به کشور تایلند اعزام شده بود.
نهاوندیان با تاکید اینکه این خبر مسرت‌بخش از سوی فدراسیون جهانی کشتی در نامه‌ای به فدراسیون کشتی ایران اسلامی ابلاغ شد، بیان داشت: نتیجه آزمایش و تست دوپینگ کشتی‌گیر فرنگی‌کار قزاقستانی که در مرحله فینال ارسلان را شکست داد و باعث کسب مدال نقره وی شد، مثبت اعلام شده و مدال طلای ارسلان به او باز می گردد.
وی یادآور شد: با احراز مدال طلای ارسلان، تیم ملی کشورمان نیز به مقام قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان آسیا دست پیدا کرده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول