اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران:

آینده‌ای پُرامید در انتظار کشتی مازندران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: بدون تردید با برگزاری مسابقات کشتی آینده‌ای روشن و پُرامید در انتظار کشتی مازندران به ویژه کشتی بهشهرخواهد بود.

آینده‌ای پُرامید در انتظار کشتی مازندران است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، نصرالله پریچهره در اختتامیه نهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد بیان داشت: تندرستی و سلامت به عنوان یکی از زیرساخت‌های توسعه، بالندگی و شکوفایی هر جامعه جدا از ورزش و تحرک نیست و جوانان ورزشکار ایران زمین همواره در صحنه‌های مختلف مایه افتخار و عزت اسلام هستند.
وی مکان‌های ورزشی را جایگاه ارزشمندی توصیف و تصریح کرد: امروزه محیط‌های ورزشی فضاهایی مملو از فرهنگ و تمدن محسوب می‌شوند که از درون همین ورزشگاه‌ها و میادین مسابقاتی است که می‌توان به فرهنگ، سیاست، آداب و رسوم و اقتصاد یک جامعه پی برد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران رقابت‌های کشتی آزاد، یادواره مجاهد شهید آیت الله سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد را فرصت مغتنمی دانست تا به‌واسطه آن از حضور جوانان منتخب کشتی کشور و علاقمندان پرشور و کشتی بلد راهی به سمت امید و نشاط و بالندگی برداریم.
این مسئول تصریح کرد: از درون همین مسابقات است که استعدادها و قابلیت‌های نهفته کشتی کشور شناسایی و از کمبودها و نواقص برای دوره‌های آینده تجربه کسب می‌شود و سرانجام از همین میادین و حضورها، روح ایمان و فرهنگ راستین جوانمردی و پهلوانی بین ورزشکاران نهادینه می‌شود.
پریچهره گفت: کسب مدال‌های متعدد توسط ورزشکاران مازندرانی در رقابت‌های مختلف جهانی و آسیایی بیانگر استعداد بی‌نظیر و انگیزه مثال‌زدنی جوانان با ایمان دیار سبز علویان است و تلاش می‌کنیم با فراهم آوردن امکانات بیشتر و استفاده از ظرفیت‌ها و داشته‌های موجود، راه رسیدن جوانان به مدال‌های بیشتر در عرصه‌های معتبرتر را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: بدون تردید با برگزاری این رقابت‌ها آینده‌ای روشن و پُرامید در انتظار کشتی مازندران به ویژه کشتی بهشهر خواهد بود.
پریچهره در پایان اذعان داشت: جا دارد تا از همه مسئولان ستاد برگزاری نهمین یادواره شهید آیت الله سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد صمیمانه قدردانی کنیم و دهمین دوره آن با کیفیت بیشتری برگزار شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول