اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردوی گزینشی المپیک لندن؛

10 کشتی‌گیر مازندرانی در تیم ملی حضور دارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: در اردوی گزینشی المپیک لندن در تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان 10 ملی‌پوش مازندرانی حضور دارند.

10 کشتی‌گیر مازندرانی در تیم ملی حضور دارند
 علی اصغر ثمربخش صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: در این اردو از سوی کادر فنی و مربیان فدراسیون، 22 کشتی‌گیر دعوت شدند که از این تعداد نیمی از کشتی‌گیران از مازندران هستند.
وی درباره ملی‌پوشان مازندرانی در این اردو تصریح کرد: مسعود اسماعیل‌پور، سید احمد محمدی و بهنام احسان‌پور در وزن 60 کیلوگرم، مهدی تقوی و محمد یوسفی در 66 کیلوگرم، مرتضی رضایی قلعه در 74 کیلوگرم، رضا یزدانی و حامد طالبی زرین‌کمر در 96 کیلوگرم، کمیل قاسمی و جابر صادق‌زاده در وزن 120 کیلوگرم به عنوان 10 کشتی‌گیر مازندرانی در این اردو هستند.
ثمربخش از برگزاری اردوی تیم ملی در روز سه شنبه هشتم آذر به میزبانی تهران در خانه کشتی خبر داد و افزود: این اردو با حضور کشتی‌گیران و مربیان به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
رئیس هیئت کشتی مازندران در ادامه گفت: برای اینکه تعداد سهمیه‌ها کشتی‌گیران در این مسابقه ملاک است، نفرات شایسته و برتر از سوی کادر فنی معرفی و به این مسابقات اعزام می‌شوند.
ثمربخش درباره میزان آمادگی کشتی‌گیران مازندرانی اظهار داشت: در حال حاضر کشتی‌گیران مازندرانی در لیگ هم حضور دارند و از تاثیرگذارترین کشتی‌گیران تیمشان محسوب می‌شوند که فکر می‌کنم با توجه به میزان آمادگی بدنی کشتی‌گیران از هفت وزن، چهار ملی‌پوش از مازندران باشند.
وی در پایان گفت: مسابقه کشتی آزاد گزینشی سهمیه 2012 المپیک روزهای 17 تا 20 آذر در لندن برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول