اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 133 کشتی‌گیر در جام شهید هاشمی‌نژاد؛

نفرات برتر 4 وزن دوم کشتی آزاد معرفی شدند

خبرگزاری فارس: روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد با رقابت 133 کشتی‌گیر در چهار وزن دوم و معرفی برترین‌ها به‌کار خود پایان داد.

نفرات برتر 4 وزن دوم کشتی آزاد معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، شب گذشته در دومین و آخرین روز از نهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد 133 کشتی گیر در اوزان 55، 66،84 و 120 کیلوگرم به رقابت پرداختند که نتایج آن به این شرح است.
در 55 کیلو مهران شیخی از بهشهر اول شد، آرتا هومانیسیان از ارمنستان به مقام دوم رسید، ناصر ضیایی از بهشهر و بهزاد بهروزی از کرمانشاه به عنوان سوم مشترک دست یافتند.
در 66 کیلوگرم نیما الهی از بهشهر به مقام نخست دست یافت، داوید آپویان از ارمنستان دوم شد، محسن ایران‌نژاد و قاسم عسگردون هر دو از بهشهر به مقام سومی مشترک رضایت دادند.
در 84 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی از بهشهر اول شد، علی عبدالهی از بهشهر مقام دومی را از آن خود کرد، حاتم علی اکبرزاده از توابع تهران و سیاوش پازوکی از بهشهر به مقام سوم مشترک رسیدند.
در 120 کیلوگرم هم عبدالله قمی از بهشهر در پله نخست ایستاد، یاشار عیسی راد از نیروی زمینی ارتش دوم شد همچنین بهزاد زارع و سید محسن ابراهیمی هر دو از بهشهر بطور مشترک سوم شدند.
به نفرات اول تا سوم مشترک به ترتیب 400، 300 و 150 دلار هدیه نقدی تعلق گرفت.
ایلام، گیلان، البرز، مشهد، خراسان شمالی، توابع تهران، کرمانشاه، نیروی زمینی ارتش، ارمنستان، لرستان، گلستان، اصفهان، خوزستان و بهشهر تیم‌های شرکت کننده در نهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید سید عبدالکریم هاشمی نژاد بودند.
ارمنستان تنها تیم خارجی شرکت کننده در مسابقات بود.
انتهای پیام/ن۳۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول