اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری:

شرکت بانوان ووشوکار چهارمحالی در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری از شرکت تیم فانگ من چوان بانوان ووشو کار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

شرکت بانوان ووشوکار چهارمحالی در مسابقات قهرمانی کشور
فرشته بنی‎طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: تیم ووشو بانوان استان در بخش فانگ من چوان در دو بخش جوانان و بزرگسالان در این مسابقات شرکت ‌می‌کند.
وی با اشاره به اعضای تیم جوانان ووشو کار این استان در این مسابقات، گفت: رعنا باقری، فاطمه هاشمی، فاطمه ایزدی، الهه عالیپور، زهرا مسعودی، راضیه شجاعی و زهرا حق‌وردی ترکیب تیم جوانان استان برای شرکت در این مسابقات هستند.
بنی‎طالبی ادامه داد: در تیم بزرگسالان نیز لیلا صیادی، فرحناز محمودی، ندا قاسمی، فرحناز ایزدی و آزیتا صفایی برای تیم استان برابر رقبای خود به میدان مسابقه خواهند آمد.
نائب رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری رشته ووشو را یکی از رشته‎های مدال‌آور این استان برشمرد و افزود: در صورت فراهم آوردن امکانات لازم برای جذب بیشتر جوانان پرشور به این رشته ورزشی، می‌توان ادعا کرد در آینده‎ای نزدیک شاهد درخشش بی‌نظیر ووشوکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات ملی و بین‌المللی خواهیم بود.
وی افزود: ورزش ووشوی این استان در سال‌های گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده و پیشرفت‌های زیادی هم داشته اما همچنان تا فعال‌سازی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوان خود و رسیدن به جایگاهی که مستحق آن است، اندکی فاصله دارد.
به گفته بنی‎طالبی طی این مسیر درخشان و کسب افتخار چه در سطح ملی و بین‌المللی به تلاش و همت مضاعفی نیاز دارد.
نائب رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری ووشو را ورزش مورد علاقه جوانان چهارمحال و بختیاری دانست و گفت: این رشته ورزشی یکی از پرمدال‌آورترین رشته‌های ورزشی استان است که باید به آن توجه ویژه صورت گرفته و بستر لازم برای شکوفایی و رشد آن فراهم شود.
وی نبود اسپانسر را مانع توسعه ورزش و شکوفایی استعدادهای این استان دانست و گفت: ورزشکاران و قهرمانان استان دارای توانمندی‌های بسیاری هستند که با دلگرمی مسئولان و حمایت از آنها می‌توان در راستای رشد و شکوفایی این استعدادها گام موثری برداشت.
مسابقات قهرمانی ووشو بانوان کشور نهم آذرماه لغایت یازدهم در تهران برگزار می‎شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول