اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ووشوی آذربایجان غربی:

خانه ووشو شهید باکری ارومیه قابل استفاده نیست

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشو آذربایجان غربی گفت: خانه ووشو شهید باکری ارومیه شرایط لازم برای استفاده بانوان را ندارد.

خانه ووشو شهید باکری ارومیه قابل استفاده نیست
جواد دیبائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای تامین منابع مالی رایزنی‌هایی با تعدادی از مسئولان شرکت‌ها و کارخانه‌‌ها در راستای جذب کمک‌های مالی برای هیئت ووشوی آذربایجان غربی انجام دادیم اما از این راه کمتر نتیجه گرفتیم، با این وجود امسال سایت هیئت ووشوی آذربایجان غربی را راه‌اندازی کردیم.
این مسئول تصریح کرد: امسال برای نخستین بار کلاس عملی مربیگری با حضور سرمربی تیم ملی ووشو و 120 نفر شرکت‌کننده در استان برگزار کردیم که با استقبال بسیار زیادی مواجه شد همچنین کلاس تئوری مربیگری در ماه آینده برگزار می‌شود.
دیبائی در ارتباط با وضعیت سالن‌های تمرین هیئت ووشو آذربایجان غربی گفت: اعضای هیئت ووشوی ارومیه در طبقه دوم یک سالن چند منظوره در مجموعه ورزشی شهید باکری تمرین می‌کنند، که آن را با همت رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان کیومرث ایراندوست در اختیار اعضای این هیئت قرار دادیم که خانه ووشو نیز در همان سالن راه‌اندازی کردیم.
وی ادامه داد: سالن ووشوی شهید باکری ارومیه از نظر مساحت کوچک است و فاقد تجهیزات و امکانات کافی است اما، فدراسیون ووشو تجهیزاتی از کشور چین وارد کرده است که به زودی آنها را تحویل می‌گیریم.
این مسئول خاطرنشان کرد: سالن تمرین ووشو شهید باکری وضعیت بسیار بدی دارد و به دلیل تردد آقایان در طبقات پایین این سالن به جز زمان برگزاری مسابقات به طور کلی برای بانوان قابل استفاده نیست و برای بانوان مشکل سالن داریم. 
دبیر هیئت ووشوی آذربایجان غربی تصریح کرد: امسال دفتر هیئت ووشو آذربایجان غربی به امکانات موردنیاز تجهیز شده است اما، برای اینکه امکانات و شرایط لازم برای حضور جوانان فراهم شود باید بیش از بیش مسئولان به این رشته ورزشی توجه کنند و به تدریج در راستای  توسعه و ساماندهی فضای ورزشی و امکانات مختلف آن گام برداشته شود.
دیبائی با بیان اینکه انسان سالم محور توسعه قلمداد می‌شود، اظهار داشت: بارها در مجالس و محافل مختلف به اهمیت ورزش کردن و تاثیر آن بر سلامتی فرد تاکید شده است اما، باید اقدامات حمایتی و فضاسازی فرهنگی بیش از این باشد تا افراد مختلف به سمت و سوی ورزش گرایش پیدا کنند و ضمن تلاش برای حفظ سلامتی خود، اوقات فراغت‌شان را به شیوه‌های درست پر کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول