اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف گیلان:

نزدیکی به آرمان‌های امام حسین (ع) نجات‌دهنده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: حسینی بودن آثار سازنده‌ای دارد و نزدیک شدن به آرمان‌های امام حسین (ع) نجات‌دهنده است و تاریکی‌ها و ظلمت‌ها را از وجود انسان پاک می‌کند.

نزدیکی به آرمان‌های امام حسین (ع) نجات‌دهنده است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام ولی عادلی صبح امروز در جمع بسیجیان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تقارن هفته بسیج و ایام محرم را اتفاق معناداری دانست و اظهار داشت: امام حسین (ع) به عنوان سر سلسله و الگوی بسیجیان معرفی است.
وی با اشاره به اینکه بسیجی ماندن و تفکر بسیجی داشتن کار آسانی نیست، افزود: بسیج واژه‌ای بوده که مفاهیم مقدس و معنای ژرفی را در خود قرار داده است و زمانی که تفکر بسیجی در کشور وجود داشته باشد کسی به فکر تجاوز به کشور نخواهد بود.
این مسئول ادامه داد: دشمن در هشت سال دفاع مقدس چنان سیلی محکمی از بسیجیان خورده که چشم طمع از انقلاب و ایران برداشته است.
وی، تهدیدهای اخیر دشمنان را بازی سیاسی دانست و تصریح کرد: همواره در دوران انتخابات این بازی‌ها آغاز می‌شود تا در مردم ایجاد رعب و وحشت کنند و دشمن اگر بخواهد به ایران حمله کند با نظم و پیشرفت نظامی کنونی ایران راه به جایی نمی‌برد.
عادلی بیان داشت: امام خمینی(ره) نیز بسیجی بودن را برای خود افتخار می‌دانستند و انقلاب‌های مردمی کنونی و حرکت‌های ضد سرمایه‌داری در اروپا مرهون تلاش‌های امام خمینی(ره) است.
وی بسیجی را از نگاه مقام معظم رهبری تعریف کرد و افزود: از نگاه مقام معظم رهبری نیز بسیجی نیرویی است که هر کجا اسلام و انقلاب به آن نیاز داشته باشد در آن عرصه حاضر بوده و در جنگ، در مبارزه با جریان فتنه، در سازندگی و جهاد علمی همواره در خط مقدم است و در جریان فتنه 88 نیروی مقاومت بسیج بود که در برابر هجوم بی‌سابقه ضد انقلاب و غرب ایستاد.
مدیر کل اوقاف گیلان، تفکر بسیجی را توام با اخلاص خواند و ابراز داشت: اگر بسیجی در کار مردم گره‌ای ببیند خود را ملزم و مکلف به خدمت‌رسانی به مردم و کشور می‌داند و با این نگاه به مسائل اجتماعی نظر داشتن مشکلات جامعه را برطرف می‌کند و افراد جامعه نیز از تلاش خسته نمی‌شوند.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بسیجی را سرباز امام زمان(عج) معرفی می‌کنند و بصیرت و شعور را از بایسته‌های بسیجیان می‌دانند، اذعان داشت: حضور گسترده بسیج در اقشار مختلف جامعه به نیروی انسانی جامعه برای سازندگی و بالندگی جامعه جهت می‌دهد.
عادلی با بیان اینکه حسینی بودن آثار سازنده‌ای دارد، خاطرنشان کرد: نزدیک شدن به آرمان امام حسین(ع) نجات دهنده است و تاریکی‌ها و ظلمت‌ها را از وجود انسان پاک می‌کند.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اوقاف گیلان نیز در این مراسم گفت: در سال جهاد اقتصادی امیدواریم بتوانیم در این راستا در مسیر انقلاب اسلامی گام‌های موثر و بیشتری برداریم و ادامه دهنده راه شهدا  و امام راحل باشیم.
حمید رحیمی افزود: امام(ره) درباره بسیجی فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست و دفتر تشکیل آن را تمام مجاهدان از ابتدا تا انتها امضا کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در فرهنگ دین و اسلام بسیج واژه‌ای مقدس و از اهمیت فراوانی برخوردار است، افزود: در واقع تمام کسانی که به خداوند عشق می‌ورزند و در این راه برای اعتلای کلمه اسلام و عزت مسلمانان، با دشمنان خداوند مقابله نظامی، سیاسی و فرهنگی می‌کنند عضو بسیج و بسیجی هستند.
این مسئول خاطرنشان کرد: با تکیه بر فرهنگ بسیجی می‌توان به قله‌های رفیع علم و دانش، اخلاق و فضایل رسید و پله‌های کمال را پیمود و امروز می‌توانیم با پشتوانه بسیج و ملت سلحشور، کشور اسلامی را از گزند نابکاران و نا اهلان تاریخ حفظ  کنیم.
فرمانده پایگاه اداره کل اوقاف گیلان گفت: اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور می‌شود که در این زمینه بسیج باید مانند گذشته و با قدرت و اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد و از هرگونه توطئه علیه این نظام جلوگیری کند.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج پایگاه مذکور یادآور شد: آذین‌بندی و نصب بنر، حضور بسیجیان در نماز جمعه و همایش بسیج، اهدای سربند به بسیجیان و مراجعه کنندگان، برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه‌های این پایگاه در هفته بسیج بوده است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول