اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اوقاف کشور:

آستان هلال‌بن‌علی می‌تواند الگوی بقاع متبرکه کشور شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اوقاف کشور با تأکید بر فعالیت‌های قرآنی آستان مقدس محمد هلال بن علی(ع) گفت: این آستان می‌تواند در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، به الگویی برای سایر بقاع متبرکه کشور تبدیل شود.

آستان هلال‌بن‌علی می‌تواند الگوی بقاع متبرکه کشور شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط‌عمومی آستان هلال بن علی(ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی در بازدید از فعالیت‌های فرهنگی این آستان اظهار داشت: استفاده از ابزارهای رسانه‌ای از جمله ضرورت‌های غیر قابل انکار در زمینه اشاعه فرهنگ غنی اسلام است.
وی راه‌اندازی نمایندگی خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) در حرم هلال بن علی(ع) را نقطه عطفی در این راستا دانست و تصریح کرد: نمایندگی ایکنا در حرم هلال بن علی(ع) زمینه‌ساز ترویج فرهنگ قرآن و سیره اهل بیت (ع) در بقاع متبرکه است.
معاون فرهنگی اوقاف کشور با تأکید بر فعالیت‌های قرآنی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) خاطرنشان کرد: این آستان می‌تواند در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، به الگویی برای سایر بقاع متبرکه کشور تبدیل شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین شرفخانی همچنین فعالیت‌های پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی هلال را ستود و یادآور شد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفایی و درخشش این پایگاه در فضای رسانه‌ای باشیم.
آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان واقع شده‌است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول