اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بر اساس شاخص‌های رهبری:

آستان هلال (ع) تنها قطب فرهنگی استان اصفهان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: بر اساس شاخص‌های ذکر شده توسط مقام معظم رهبری، آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی‌(ع) تنها قطب فرهنگی استان اصفهان است.

آستان هلال (ع) تنها قطب فرهنگی استان اصفهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین اژدری ظهر امروز در حاشیه بازدید از فعالیت‌های فرهنگی آستان هلال علی‌(ع) در آران و بیدگل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی به وضوح در حجم فعالیت‌های فرهنگی این آستان مشهود است به گونه‌ای که می‌تواند در سطح کشور نیز شاخص و ممتاز باشد.
وی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های عید غدیر با عنوان ولایت علوی اکمال دین نبوی افزود: جشن ویژه غدیر با سخنرانی آیت‌الله طباطبایی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در حرم هلال بن علی(ع) برگزار می‌شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطرنشان کرد: بازسازی واقعه غدیر، خطبه‌خوانی غدیر، اجرای برنامه توسط قاریان بین‌المللی و مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت (ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم در حرم هلال بن علی(ع) است.
اژدری با تأکید بر لزوم انتقال پیام خطبه غدیر به نسل جوان تصریح کرد: به همین منظور کتابی از خطبه غدیریه رسول خدا(ص) با طبقه‌بندی موضوعی تهیه شده و در بین زائران و شرکت‌کنندگان در حرم هلال بن علی(ع) توزیع می‌شود.
وی تأکید کرد: در بخش پایانی این کتاب، پرسش‌هایی از متن کتاب تهیه شده که به شرکت‌کنندگانی که پاسخ صحیح به این پرسش‌ها بدهند به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
وی اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت آیت‌الله طباطبایی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان را پایان بخش این مراسم معنوی در حرم هلال بن علی(ع) عنوان کرد.
آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان واقع شده‌است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول