اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

آستان هلال بن علی(ع) پایگاهی برجسته برای تشیع است

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) پایگاهی برجسته برای جهان تشیع است.

آستان هلال بن علی(ع) پایگاهی برجسته برای تشیع است
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت الاسلام و المسلمین حسین اژدری صبح امروز در جمع خبرنگاران در حرم هلال بن علی (ع) اظهار داشت: آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) پایگاهی برای مکتب اهل بیت(ع) و مذهب تشیع است. 
وی استقبال پرشور از برنامه‌های فرهنگی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) را نشانه کرامت و عنایت خود حضرت دانست و افزود: برنامه‌های فرهنگی در کمتر امامزاده‌ای در سطح کشور به شکل حرم هلال بن علی(ع) برگزار می‌شود و این خود نشان از عظمت و جایگاه این امامزاده واجب‌التعظیم دارد. 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه با تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: در تاریخ اسلام هیچ مراسم و موضوعی مهم‌تر و با عظمت‌تر از عید غدیر خم نداریم چرا که در این همایش بزرگ پیامبر اکرم(ص) با قرائت خطبه غدیر خطوط کلی اسلام و مسلمین را در این خطبه بیان فرمودند و در واقع این روز مبدا امامت و ولایت است.
وی با بیان اینکه امام راحل نیز در فرمایشات خود به این مبحث اشارات فراوان داشته‌اند، تصریح کرد: حضرت امام عید غدیر را منحصر به زمان و عصر خاصی نمی‌دانند بلکه تاکید دارند غدیر باید در همه اعصار باشد.
اژدری با اشاره به اینکه هدف اصلی غدیر انتقال و ایجاد حکومت عدل الهی در جامعه است، افزود: حکومت جمهوری اسلامی ایران ریشه در غدیر دارد به این معنا که ولایت ولی امر مسلمین جهان از ولایت امیر مؤمنان علی(ع) نشأت گرفته است. 
آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول