اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ترم زمستان صورت می‌گیرد؛

پذیرش طلاب علاقه‌مند به زبان‌های خارجی در دانشگاه باقرالعلوم(ع)

خبرگزاری فارس: دانشگاه باقرالعلوم (ع) در رشته‌های زبان عربی، انگلیسی و فرانسه برای ترم زمستان 90 از میان طلاب واجدالشرایط زبان‌آموز می‌پذیرد.

پذیرش طلاب علاقه‌مند به زبان‌های خارجی در دانشگاه باقرالعلوم(ع)
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمود موسوی با اشاره به اهمیت فرا‌گیری زبان‌های خارجی برای طلاب در عصر کنونی برای تبلیغ و نشر بین‌المللی علوم اهل بیت (ع)، اظهار کرد: معاونت آموزش دفتر تبلیغات اسلامی با هدف اشاعه آموزه‌های اسلام، اقدام به راه‌اندازی دوره‌های زبان خارجی برای طلاب کرده است.
رئیس دانشکده زبان دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان این مطلب که این  دانشگاه در هر فصل از میان طلاب برادر و خواهر علاقه‌مند به زبان‌های خارجی زبان‌آموز می‌پذیرد، افزود: دوره‌های زبان عربی و انگلیسی در سه سطح مقدماتی، متوسطه و عالی برگزار خواهد شد و زبان آموزان پس از اتمام هر دوره و قبولی در امتحان، مجوز ورود به دوره بعدی را پیدا می‌کنند.
این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: افرادی که بتوانند دوره عالی را پشت سر بگذارند، در دوره‌های تخصصی زبان شرکت خواهند کرد.
وی طول دوره‌ها برای هر سطح را دو ترم عنوان و بیان کرد: کلاس‌های دوره زبان‌آموزی برای خواهران در شیفت صبح و برای برادران در شیفت بعد ‌از ظهر خواهد بود.
موسوی گذراندن پایه ششم برای برادران و داشتن سطح یک حوزه برای خواهران را از شرایط حضور در این دوره‌ها دانست و گفت: نام‌نویسی برای ترم زمستان 90 دوره‌های آزاد زبان از پنجم آذر ماه سال جاری آغاز و تا 23 این ماه ادامه خواهد داشت.
معاون آموزشی و فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اشاره به اینکه آزمون ورودی این دوره 25 آذر ماه با شرکت برادران و خواهران راس ساعت 8 در رشته عربی و ساعت 10 صبح در رشته زبان انگلیسی در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار می‌شود،‌ تصریح کرد: رشته زبان فرانسه آزمون کتبی نداشته و پذیرش صرفا از طریق مصاحبه واز میان برادران صورت خواهد پذیرفت.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول