اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیکر دانشجوی دانشگاه آزاد ورامین در امامزاده اسماعیل (ع) آرام گرفت

خبرگزاری فارس: پیکر مرحومه آزاده عطاءاللهی دانشجوی دانشگاه آزاد ورامین که روز گذشته بر اثر یک حادثه رانندگی در دانشگاه آزاد ورامین به دیار باقی شتافت با حضور جمعی از دانشجویان این دانشگاه در امامزاده اسماعیل (ع) بخش کهریزک به خاک سپرده شد.

پیکر دانشجوی دانشگاه آزاد ورامین در امامزاده اسماعیل (ع) آرام گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش پیکر مرحومه آزاده عطاءاللهی، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین _ پیشوا که روز گذشته بر اثر حادثه رانندگی در داخل این دانشگاه فوت کرده بود با حضور جمعی از دانشجویان و خانواده معزا تشییع شد.
پیکر این دانشجوی دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین _ پیشوا پس از تشییع با حضور جمعی از دانشجویان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین _ پیشوا و خانواده معزا در آرامستان امامزاده اسماعیل (ع) مهدی شهر از توابع بخش کهریزک به خاک سپرده شد.

نحوه درگذشت دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین _ پیشوا
صبح روز گذشته بر اثر بی‌دقتی راننده اتوبوس سرویس دانشگاه آزاد اسلامی ورامین ‌ـ پیشوا هنگام دور زدن در داخل محوطه دانشگاه، سبب فوت یک دانشجوی دختر ترم اولی زبان و ادبیات انگلیسی شد.
شاهدان این حادثه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس مطرح کردند: ساعت 7 و 50 دقیقه صبح امروز با شروع ساعت کاری دانشگاه و با ورود دانشجویان به محوطه دانشگاه، همه چیز طبق روال عادی ادامه داشت تا اینکه متوجه صدای برخورد اتوبوس و ترمز شدید آن در میان محوطه دانشگاه شدیم و در پی آن یک دستگاه اتوبوس سرویس دانشگاه که در حال دور زدن بود، با آزاده عطاء اللهی متولد 1362 که دانشجوی رشته زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین‌ ـ پیشوا بود برخورد کرد و این اتوبوس پس از عبور چرخ‌های جلو اتوبوس از روی این دانشجو متوقف شد و با توجه به حضور دانشجویان عضو پایگاه هلال احمر و اعضای بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی در محل حادثه، مراحل امداد رسانی به سرعت آغاز شد، اما به دلیل اینکه دانشجوی جوان در زیر چرخ عقب اتوبوس گیر کرده بود، کار چندانی از دست کسی بر نیامد.
پس از مشاهده این حادثه تمام نیروهای کادر اداری و حراست دانشگاه با حضور در محل حادثه، ضمن پراکنده کردن دانشجویان و هشدار به حفظ فاصله ایمنی برای رسیدن اکسیژن به مصدوم حادثه، ادامه مراحل امداد رسانی به دانشجوی در حال اغما را انجام دادند.
حدود هفت دقیقه پس از حادثه، آمبولانس مرکز فوریت‌های امدادی شهرستان پیشوا، مأموران آتش‌‌نشانی و اندکی بعد، مأموران نیروی انتظامی در داخل محوطه دانشگاه و محل حادثه حاضر شده و با تلاش فراوان و انجام مراحل تخصصی امدادرسانی، ابتدا با تنفس مصنوعی و عملیات احیا، دانشجوی مصدوم را از زیر اتوبوس خارج کردند و پس از انجام مجدد مراحل احیا و تنفس با ماسک، وی را که دیگر نبضی در بدن نداشت، به سوی نزدیکترین بیمارستان انتقال دادند که با توجه به شدت ضربه و عبور اتوبوس از روی این دانشجوی جوان، وی اندکی پس از ورود به بیمارستان به علت شکستگی استخوان، جراحات داخلی و همچنین مختل شدن سیستم تنفسی، به دیار باقی شتافت.
امدادگران در پاسخ به خبرنگاران عنوان کردند: مرحومه آزاده عطاءاللهی به دلیل شدت جراحات وارده، قبل از خروج از زیر اتوبوس و انتقال به بیمارستان، در دم از دنیا رفته است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول