اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف رفع مشکلات مراکز آموزش عالی؛

گردهمایی رؤسای دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

خبرگزاری فارس: با هدف رفع مشکلات مراکز آموزش عالی، گردهمایی رؤسای دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

گردهمایی رؤسای دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اردوان ارژنگ، پیش از ظهر امروز در گردهمایی رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نزدیکی علم، صنعت و معنویت یکی از رسالت‌های مهم دانشگاه‌ها است که باید توجه بیشتری به آن صورت گیرد.
رئیس دانشگاه یاسوج افزود: توسعه و دانش با هم رابطه تنگاتنگی دارند و دانشگاه‌ها نقش موثری را در برقراری این رابطه دارند.
وی بیان کرد: کاربردی شدن پژوهش‌ها یکی از مهم‌ترین ابزارهای رسیدن به این هدف مهم است که دانشگاه یاسوج گام‌های موثری را در این زمینه برداشته است.
عطاء‌الله افتخاری نیز در این گردهمایی گفت: صنعتی شدن دانشگاه‌ها می‌تواند به نزدیکی علم و صنعت کمک شایانی کند.
رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج افزود: وجود رقابت سالم و علمی میان دانشگاه‌ها نه تنها مضر نیست بلکه موجب شکوفایی استعدادها و توانایی‌های علمی، پژوهشی و اجرایی می‌شود.
وی از آغاز به کار دانشگاه علوم تحقیقات یاسوج با جذب 670 دانشجو و 16 رشته در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این موضوع می‌تواند به رشد علمی این استان کمک کند.
علی بیژنی نیز در این همایش گفت: ورود مدیران اجرایی و علمی به مسائل دیکته شده و دستوری یک آفت است و نباید مدیران و روند توسعه دانشگاه و جامعه ما اسیر روزمرگی شود.
رئیس دانشگاه آزاد واحد دهدشت افزود: آموزش مهم‌ترین رسالت دانشگاه‌ها بوده که توجه همه‌جانبه و عادلانه مسئولان ارشد این استان به همه دانشگاه‌ها می‌تواند موجب پیشرفت و توسعه در همه ابعاد شود.
وی با اشاره به میزان تاثیرپذیری مدیریت علمی در توسعه یک شهر، ادامه داد: نگاه مبتکرانه و استراتژیک مدیران یکی از ضروریات و نیازهای امروز استان کهگیلویه و بویراحمد است که لازم است به آن توجه بیشتری کنیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول