اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای خراسان شمالی خبر داد:

سرمایه گذاری بخش خصوصی برای اجرای فاضلاب خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های فاضلاب در شهرهای این استان سرمایه گذاری می‌کند.

سرمایه گذاری بخش خصوصی برای اجرای فاضلاب خراسان شمالی
سیدابراهیم علوی امروز درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: در این راستا قرارداد مربوط به اجرای طرح های فاضلاب در یکی از شهرهای این استان با سرمایه گذار بخش خصوصی بین شرکت آبفای استان و این سرمایه گذار به امضا رسیده است.
وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود تا اجرای این طرح امسال در خراسان شمالی آغاز شود، تصریح کرد: این شرکت برای توسعه خدمات آب و فاضلاب در سطح این استان آماده ورود سرمایه گذاران است.
علوی در بخش دیگری با اشاره به اینکه مطالعات اجرای فاضلاب شهر آشخانه از سال گذشته آغاز شده است، گفت: این طرح پس از تایید نهایی و تامین اعتبار به مرحله اجرایی خواهد رسید.
وی با بیان اینکه برای اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر آشخانه دست کم 12 میلیارد ریال اعتبار نیاز است، افزود: با تامین این اعتبار پیش بینی می‌شود تا ظرف دو سال اجرای این پروژه به اتمام برسد.
مدیرعامل شرکت آبفای خراسان شمالی همچنین با اشاره به اینکه تصفیه خانه فاضلاب شهر شیروان نیز امسال اجرایی شد، اظهار داشت: ماده  32 این پروژه سال گذشته اخذ و پس از ابلاغ اعتبارات اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه‌ها برخورداری شهرهای این استان از طرح های فاضلاب ارتقا خواهد یافت، تصریح کرد:‌براساس هماهنگی‌های انجام شده پساب این پروژه به مصرف کشاورزی و آبیاری درختان خواهد رسید.
علوی با اشاره به اینکه مدول دوم فاضلاب بجنورد در سفر دولت به خراسان شمالی افتتاح می شود، گفت:‌ برای اجرای این پروژه 60 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
وی خاطرنشان کرد: این پروژه که از بزرگترین پروژه‌های قابل افتتاح در سفر چهارم دولت به استان است، از مصوبات سفر دولت به این استان به شمار می‌رود.
خراسان شمالی با دارا بودن هفت شهرستان و 18 شهر 811 هزار نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول