اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی آب و فاضلاب خراسان جنوبی خبر داد:

واگذاری فاضلاب خراسان جنوبی به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس:معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب در بخش فاضلاب به صورت صد درصد به بخش خصوصی واگذار شد.

واگذاری فاضلاب خراسان جنوبی به بخش خصوصی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع مسئولان استان در در تشریح اهداف سال 90 این مجموعه به برون‌سپاری و واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی اشاره کرد.
صادق یوسفی اظهار داشت: در حال حاضر صد درصد فعالیت‌های بخش فاضلاب اعم از بهره‌برداری از شبکه و تأسیسات و تصفیه‌خانه­ فاضلاب و همچنین نصب انشعابات فاضلاب توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.
وی افزود: انجام این امور توسط پیمانکاران بخش خصوصی، ضمن ارائه­ خدمات مناسب‌تر به مشترکان، کاهش هزینه‌های اداری و پشتیبانی را به همراه داشته است.
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی همچنین از واگذاری فعالیت‌های بخش بهره‌برداری آب به بخش خصوصی در 19 شهر استان خبر داد.
یوسفی با اشاره به اینکه توجه به کیفیت محصول و خدمات ارائه شده و بهبود مستمر آن، خط مشی اصلی و از اهداف شرکت است، تصریح کرد: در این راستا سعی شده با بهره‌برداری و راه‌اندازی دفاتر پیشخوان دولت، با ارائه­ خدمات بیشتر و بهتر ضمن افزایش سطح رضایت‌مندی مشترکان، موجبات کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در وقت مردم فراهم شود.
وی اظهار امیدواری کرد: روز به روز بر استقبال مردم از دفاتر پیشخوان دولت افزوده شود تا انگیزه برای بخش خصوصی برای ادامه کار وجود داشته باشد.
رئیس اداره­ حفاظت ایمنی و سلامت کار شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی نیز وضعیت ایمنی و شرایط فیزیکی پروژه­ خط انتقال و شبکه­ جمع‌آوری فاضلاب شهر سربیشه را مورد بازدید قرار داد.
مهدی مرعشی در مورد بازدید صورت گرفته، گفت: در جریان بازدید از پروژه­ جمع‌آوری فاضلاب، وضعیت ایمنی قابل قبول ارزیابی شد و موارد لازم در مورد نحوه­ چیدمان علائم هشداردهنده به پیمانکار تذکرات لازم داده شد.
وی با اشاره به اینکه حفاری‌های صورت گرفته در برخی مناطق مسکونی فاقد داربست و علائم هشداردهنده بود، افزود: نصب علائم موردنیاز به شرکت پیمانکار مورد تأکید قرار گرفت.
رئیس اداره­ حفاظت ایمنی و سلامت کار شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از آنجا که پروژه دارای ترانشه است و کارگران برای حفاری به طور یقین از کمپرسور استفاده می‌کنند داشتن کفش، دستکش و کلاه ایمنی ضروری است.
مرعشی تصریح کرد: در این راستا پیمانکاران ‌باید این موارد را رعایت کنند.
وی با تأکید بر لزوم برگزاری جلسه‌ای توجیهی با حضور همکاران بخش فاضلاب، پیمانکار، ناظر پروژه و دفتر حقوقی برای بررسی شرایط موجود ایمنی تصریح کرد: در خط انتقال پروژه، عمق حفاری‌ها بسیار زیاد است و منهول‌ها در عمق 3 متری از سطح پروژه کارگزاری می‌شوند که اختلافات سطحی (از سطح تا کف منهول) حدود 7 متر را رقم زده است لذا برپایی این نشست و بررسی نحوه­اجرای کار از نظر فنی و ایمنی لازم به نظر می‌رسد.
رئیس اداره­ حفاظت ایمنی و سلامت کار شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به درخواست مردم مبنی بر تسریع در اجرای پروژه و اعلام زمان پایان کار خاطرنشان کرد: به لحاظ گلایه‌مندی‌های موجود بهتر است با تهیه تابلوهایی در مورد مزایای اجرای پروژه خط انتقال شبکه فاضلاب، زمان خاتمه­ آن و نحوه­ی همکاری اهالی اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت گیرد.
مرعشی ضمن تشکر از پیمانکاران فعال پروژه­ خط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب، اظهار امیدواری کرد: به منظور جلوگیری از حوادث ناگوار، پیمانکاران در اسرع وقت نسبت به تأمین نیازمندی‌های ایمنی پروژه‌ها اقدام کنند.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول