اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:

افزایش طلاق ناشی از برنامه‌های مبتذل ماهواره است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه امروز شاهد افزایش وقوع طلاق در جامعه هستیم، گفت: متاسفانه این مهم ناشی از ماهواره‌ها و برنامه‌های مبتذل آن و عدم رعایت حجاب و عفاف است.

افزایش طلاق ناشی از برنامه‌های مبتذل ماهواره است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ امر به معروف که در دبیرستان دخترانه هوشمند سنندج برگزار شد، اظهارداشت: امر به معروف یک فریضه الهی است و همه باید به دنبال این فریضه باشیم.
وی با اشاره به اینکه هدف از قیام امام حسین(ع) اصلاح مردم و ترویج معروفات است، افزود: همه ما باید در این مسیر حرکت کرده و با رعایت معروفات و دوری از منکرات جامعه آباد و بدون مشکلی را برای خود به ارمغان بیاوریم.
وی خاطرنشان کرد: خوب درس خواندن، تکریم والدین، احترام گذاشتن به معلمان و مواردی از این قبیل از جمله معروفاتی است که دانش‌آموزان باید آن را مورد توجه خود قرار دهند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه امروز دشمن از هر فرصتی برای لطمه زدن به فرهنگی غنی اسلامی ما استفاده می‌کند، بیان داشت: در این راستا جوانان و نوجوانان را بیش از همه مورد هدف قرار داده است.
حسن‌زاده یادآور شد: دشمن با ورود سی دی‌های مبتذل، پخش برنامه‌های ضد اسلامی در ماهواره‌ها و افزایش تهاجمات فرهنگی سعی در نفوذ میان مردم ما دارد.
وی ادامه داد: چنانچه جوانان و نوجوانان ما آگاهی نداشته باشند و نتوانند خوب و بدهای اطراف خود را بشناسند نمی‌توانند در برابر دشمنان مقابله کنند.
وی افزود: امروز دیگر دشمن به دنبال جنگ سرد نیست و با استفاده از ابزارهای فیزیکی قصد ضربه زدن به جامعه ما را ندارد بلکه با استفاده از تهاجم فرهنگی و جنگ نرم درصدد ضربه زدن به باورها و فرهنگ غنی ماست.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اظهارداشت: رعایت حجاب و عفاف یکی از معروفات است که امروز نیاز اساسی جامعه ما محسوب می‌شود و رعایت آن موجب کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی از جمله طلاق است.
حسن‌زاده با بیان اینکه امروز شاهد افزایش وقوع طلاق در جامعه هستیم، گفت: متاسفانه این مهم ناشی از ماهواره‌ها و برنامه‌های مبتذل آن و عدم رعایت حجاب و عفاف است.
وی اضافه کرد: با هم بودن، وحدت، یکدلی و همرنگی موجب ایجاد ترس و وحشت در دشمنان می‌شود و از همه مهم‌تر عواملی همچون برپایی نماز جماعت، رعایت فرائض دینی و غیره موجب عقب‌نشینی دشمنان خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: باید همزمان با سیاست‌های دین و توصیه‌های مقام معظم رهبری حرکت کنیم و با آگاهی و هوشیاری هر چه بهتر جامعه را به سمت پیشرفت و ترقی سوق دهیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول