اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه مازندران اعلام کرد:

فعالیت 120 کانال ماهواره‌ای برای ضربه زدن به کشور

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه اکنون تقریبا حدود 120کانال ماهواره‌ای برای تاثیرگذاری بر مردم ایجاد شد، گفت: این کانال‌ها عموما با زبان‌های فارسی و بعضا با زبان‌های اقوام ایرانی به دنبال خاموشی چراغ پرشعاع انقلاب در ایران هستند.

فعالیت 120 کانال ماهواره‌ای برای ضربه زدن به کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، گردهمایی اساتید بسیجی استان مازندران ظهر امروز به میزبانی دانشگاه مازندران در سالن شهید کدخدایی واقع در سازمان مرکزی این دانشگاه با حضور حجت السلام والمسلمین طلابیان امام جمعه شهرستان بابلسر، احمد احمدپور سرپرست دانشگاه مازندران، معاونان و روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های مختلف و با حضور پرشور استادان بسیجی دانشگاه‌های استان برگزار شد.
احمد احمدپور سرپرست دانشگاه مازندران در این همایش با اشاره به اینکه بی‌تردید مردم اصلی‌ترین بخش یک جامعه جاری و پویا هستند، گفت: نقش حیاتی مردم در حفظ ثبات و پیشرفت کشور بر کسی پوشیده نیست و مقتدرترین حکومت‌ها نیز چنانچه فاقد پشتوانه مردمی باشند به راحتی آسیب‌پذیر خواهند بود و قدرت پیشرفت لازم را نخواهند داشت.
وی افزود: بر همین اساس حضرت امام خمینی (ره)با بینش عمیق خود بارها بر جایگاه مهم مردم را برای رساندن کشور به سعادت تاکید ورزیدند و بر این اساس ایشان در پنجم آذرماه سال 1358 یعنی درست کمتر از یک ماه پس از حادثه تسخیر لانه جاسوسی، فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند.
احمدپور اظهار داشت: امام بسیج را تجلی وحدت و یکپارچگی آحاد مردم می‌دانستند و از بسیج به عنوان کانون عشق ورزی، شهادت‌طلبی و پایمردی نام یاد می‌کردند.
سرپرست دانشگاه مازندران ادامه داد: از دیدگاه رهبر بزرگ انقلاب اسلامی تفکر بسیجی باید همواره در جامعه زنده باشد چرا که آثاری که بر این حقیقت ناب مرتبت است برای همیشه نظام و انقلاب را بیمه می‌کند.
وی افزود: امروز بحث تهاجم فرهنگی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب به شبیخون فرهنگی و در کلامی دیگر به ناتوی فرهنگی تبدیل شده است، بیشترین هجمه را از طرف نظام سرمایه‌داری بر علیه جمهوری اسلامی ایران وارد کرده است.
احمدپور گفت: به دنبال تذکرات مهم امام راحل (ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد خطر انحراف فرهنگی نظام استکباری، وظیفه  سنگینی متوجه آحاد مردم به ویژه دو مرکز عمده فرهنگی حوزه و دانشگاه خواهد بود.
وی گفت: یک شیوه موثر در مقابله با تهاجم فرهنگی حضور تفکر و فرهنگ بسیجی در مراکز فرهنگی و علمی و هنری ما است و در این زمینه نقش استاد بسیجی بسیار مهم است و وی همواره از منافع اسلام، نظام و انقلاب مراقبت می‌کند و خود را وقف اجرایی کردن راهبردهای ارائه شده توسط مقام ولایت می‌کند.
سرپرست دانشگاه مازندران در ادامه با اشاره به اینکه اکنون تقریبا حدود 120کانال ماهواره‌ای برای تاثیرگذاری بر مردم ما ایجاد شد، گفت: این کانال‌ها عموما با زبان‌های فارسی و بعضا با زبان‌های اقوام ایرانی با سیاست‌هایی که دارند در پی این هستند که چراغ پرشعاع انقلاب در ایران را خاموش کرده و از پرتوافکنی آن بر جهان اسلام جلوگیری کنند.
وی تصریح کرد: ریشه بسیج کربلا، عاشورا و ولایت است و بسیج درس فداکاری و جانبازی در راه خدا را از حسین بن علی (ع) آموخته و میوه  شیرین آن امروز بیداری اسلامی است.
وی ادامه داد: نگاهی به تحولات منطقه نشان می‌دهد که تقویت روحیه جهاد با نیروی اثربخش بسیجی جایگاه بسزایی در حرکت مسلمانان داشته است و حوادثی که یکی پس از دیگری رخ می‌دهد به خوبی نشان می‌دهد که بیداری اسلامی حقیقتی انکارناپذیر است و عمق بسیار زیاد مردمی و مکتبی دارد و ریشه آن در قرآن و الهامات انقلاب اسلامی است و شکست‌ناپذیر است.
احمدپور اظهار داشت: ملت مقاوم و بسیجی ما به همه دنیا نشان داد که می‌توان در مقابل آمریکا و صهیونیست ایستاد و در اقتصاد، فرهنگ و سایر جنبه‌ها پیشرفت کرد دنیا هم با دیدن این الگو بیدار شده است.
وی با اشاره به اینکه استادان بسیجی افراد متعهد، پاک و خالص هستند که در راستای تربیت و اخلاق اسلامی در دانشگاه‌ها سرگرم مقابله با دشمن در زمینه‌های علمی هستند، گفت: انتظاراتی که از استادان بسیجی وجود دارد بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، تلاش برای خروج از انحصارگرایی علمی، تعهد علم به دین، هم‌افزایی علمی در راستای ترسیم نقشه جامع علمی کشور و جهش‌های علمی، تربیت دینی و تقویت هویت اسلامی در دانشجویان، شکست مرزهای علم و کسب مقام اول علمی جهان است.
وی در پایان سخنانش تصریح کرد: بهترین مسیر برای حرکت و برنامه پنج ساله توسعه کشور ایجاد ظرفیت‌های کاری و انسانی است که از تفکر بسیجی برخوردار هستند.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول