اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کنگان خبر داد:

راه‌اندازی دانشکده فنی مهندسی در دانشگاه پیام‌نور کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کنگان از راه‌اندازی دانشکده فنی مهندسی در دانشگاه پیام‌نور کنگان خبر داد.

راه‌اندازی دانشکده فنی مهندسی در دانشگاه پیام‌نور کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، علی عابدی در نشست با مسئولان این شهرستان اظهار داشت: توسعه مراکز دانشگاهی در این شهرستان از مهم‌ترین مسایلی است که در پیشرفت و توسعه کنگان بسیار تاثیرگذار است.
وی افزود: دانشگاه پیام‌نور کنگان در چند سال گذشته خدمات خوبی به جوانان جنوب استان بوشهر ارائه کرده و به فضل خدا روز به روز کیفیت سطح تحصیل در این مجموعه بالاتر رفته است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور کنگان خاطرنشان کرد: بهبود شرایط کنونی دانشگاه پیام نور از اولویت‌های شهرستان است و بدون تردید پیام‌نور کنگان می‌تواند یکی از دانشگاه‌های نمونه در بین کل دانشگاه‌های موجود در استان بوشهر باشد.
عابدی گفت: عباس تبرکی فرماندار سابق کنگان و علی صفایی عضو هیئت موسس این دانشگاه زحمات زیادی برای راه‌اندازی و رشد این مجموعه متقبل شده‌اند که باید از آنها تجلیل شود.
وی با اشاره به برخی از مشکلات و کمبودهای دانشگاه پیام‌نور کنگان یادآور شد: نداشتن لوله‌کشی آب یکی از معضلات جدی دانشگاه است و همچنین امیدواریم بحث غذای دانشجویان با کمک فرماندار و فنی حرفه‌ای شهرستان کنگان برطرف شود.
رئیس دانشگاه پیام‌نور کنگان اذعان داشت: این دانشگاه در واقع میزبان مرکز بسیج دانشجویی جنوب استان است و باید ساختمانی برای این امر ساخته شود که انتظار داریم در صورت امکان از محل بودجه تفاهمنامه با سازمان منطقه ویژه این امر محقق شود.
عابدی از راه‌اندازی دانشکده فنی مهندسی در دانشگاه پیام‌نور کنگان خبر داد و افزود: احداث و راه‌اندازی این دانشکده در داخل زمین دانشگاه پیام‌نور از محل بودجه تفاهمنامه با سازمان منطقه ویژه نیز از مهم‌ترین خواسته‌های این دانشگاه است که به زودی محقق می‌شود.
وی با اشاره به عدم افتتاح فیبر نوری در دانشگاه کنگان عنوان داشت: به دلیل نبودن امکانات، فیبر نوری کشیده شده به دانشگاه، به بهره‌برداری نرسیده و از مسئولان تقاضا داریم در این باره با ما همکاری به عمل آورند.
وی گفت: ایجاد تقاطع توسط شهرداری در خیابان منتهی به محل احداث دانشگاه نیز از دیگر خواسته‌های ماست، ضمن اینکه ایجاد ایستگاهی به منظور پیاده شدن دانشجویان و ایجاد روشنایی در خیابان منتهی به دانشگاه نیز از دیگر خواسته‌های این دانشگاه است.
عابدی تصریح کرد: شهرستان کنگان قابلیت‌های زیادی برای رشد و پیشرفت بیشتر دارد و توسعه مراکز علمی و دانشگاهی در این مسیر امری مهم است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول