اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد:

کشف اختلاس 233 میلیون ریالی در یزد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان یزد از کشف اختلاس 233 میلیون ریالی در یزد خبر داد.

کشف اختلاس 233 میلیون ریالی در یزد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، منوچهر امان‌اللهی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان یزد با اطلاع از برداشت غیرقانونی وجوه دولتی توسط خانمی در یکی از پست‌بانک‌های یزد به مبلغ 233 میلیون و 129 هزار ریال، موضوع را مورد پیگیری قرار دادند.
وی افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد قبل از اینکه برداشت غیرقانونی صورت بگیرد، امور به فردی به نام مجتبی منتقل شده بود که نامبرده بدون اینکه وجهی در صندوق باشد، مبالغی را به صورت صوری و تنظیم اسناد غیرواقعی به شماره حساب جاری همسرش که برای اقدام مجرمانه افتتاح کرده بود، واریز کرد و پس از صدور چک از شعب دیگر نسبت به دریافت وجوه اقدام کرده است.
امان‌اللهی ادامه داد: در این زمینه با هماهنگی مقام قضایی، متهم به نام مجتبی دستگیر شد و پس از انتقال به اداره آگاهی به جرم خود اعتراف کرد.
وی خاطرنشان کرد: با اقدامات پلیسی و هماهنگی با مقام قضایی، متهم نیمی از مبلغ برداشت شده را به حساب دولت واریز کرد و در زمینه بقیه مبلغ با سپردن وثیقه آزاد شد.
فرمانده انتظامی استان یزد همچنین از کشف 426 کیلوگرم تریاک طی 48 ساعت گذشته خبر داد.
امان‌اللهی خاطرنشان کرد: ماموران در شهرستان مهریز به یک خودرو 405 مشکوک شدند که با اعلام فرمان ایست پلیس، این خودرو متواری شد که پس از انجام عملیات تعقیب و گریز، خودرو متوقف شد.
وی یادآور شد: پس از توقف خودرو، راننده و سرنشین آن دستگیر شدند و از خودروی آنها 361 کیلو و 260 گرم تریاک کشف شد.
امان‌اللهی خاطرنشان کرد: در عملیات‌های دیگری در ایستگاه طبس و ایستگاه شهید مدنی مهریز نیز طی دو مرحله با همکاری اکیپ سگ موادیاب، 65 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و ضبط شد و دو نفر در این زمینه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: در مجموع طی 48 ساعت، چهار قاچاقچی دستگیر شدند و 426 کیلوگرم تریاک نیز کشف و ضبط شد.
امان‌اللهی همچنین از دستگیری سارقان و کشف کتیبه سنگی به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان صدوق خبر داد.
امان‌اللهی اظهار داشت: ماموران انتظامی صدوق از سرقت کتیبه‌های ساختمان قلعه خرگوشی واقع در عقدای اردکان مطلع شدند و با کسب اطلاع از این موضوع با استفاده از منابع و مخبران متوجه شدند یک دستگاه خودرو پژو روآ در این زمینه مشکوک است.
وی ادامه داد: این خودرو هنگام تردد در جاده متوقف شد و در بازرسی از آن پنج کتیبه سنگی از داخل صندوق عقب خودرو کشف و ضبط شد و در این زمینه چهار نفر دستگیر شدند.
امان‌اللهی ارزش ریالی این کتیبه‌ها که توسط میراث فرهنگی ارزش‌گذاری شده است را 10 میلیارد ریال اعلام کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول