اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

آموزش همگانی مقابله با حوادث غیرمترقبه فراگیر شود

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: آموزش همگانی مقابله با حوادث غیرمترقبه فراگیر شود.

آموزش همگانی مقابله با حوادث غیرمترقبه فراگیر شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، بعد از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور مانور سراسری زلزله در مدارس قائمشهر به اجرا درآمد.
همزمان با به صدا درآمدن زنگ زلزله در مدارس شهرستان قائمشهر، مانور زلزله در مدرسه دخترانه فرزانگان قائمشهر با حضور مسئولان شهری و نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر، نیروهای امداد ادارات آب و فاضلاب، برق و سازمان آتش‌نشانی و نیز اورژانس برگزار شد.
به گزارش فارس، در این مانور که به منظور آشنایی دانش‌آموزان با پدیده زلزله و چگونگی مقابله با آن اجرا شد آموزش مقابله با آتش‌سوزی و عملیات اطفای حریق، امداد مصدومان، آشنایی با نیروی انتظامی و نیز احتمال سرقت اموال و دستگیری سارقان توسط نیروی پلیس و رژه آمادگی سربازان برای حفظ امنیت و نجات آسیب‌دیدگان به نمایش در آمد.
فرماندار قائمشهر با قدردانی از ستاد بحران شهرستان در اجرای مانور اظهار کرد: آموزش همگانی برای مقابله با حوادث غیرمترقبه به ویژه زلزله باید در کشور فراگیر شود.
علی پیرفلک افزود: با آموزش به نسل جوان به ویژه دانش‌آموزان می‌توانیم خسارات را به حداقل برسانیم و خسارات جانی را که به یکباره بر یک منطقه به علت عدم آگاهی در وقت بروز زلزله وارد می‌شود کاهش دهیم.
انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول