اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بیرجند خبر داد:

ایجاد 5 رشته جدید دکتری در دانشگاه بیرجند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بیرجند از موافقت با ایجاد پنج رشته جدید دکتری در این دانشگاه خبر داد.

ایجاد 5 رشته جدید دکتری در دانشگاه بیرجند
به گزارش خبرگزای فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی دانشگاه بیرجند، محمدرضا میری اظهار داشت: پس از سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دور چهارم سفرهای استانی ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان خراسان جنوبی با ایجاد پنج رشته جدید دکتری در دانشگاه بیرجند موافقت شده است.
وی ادامه داد: رشته‌های آمار، تغذیه دام، زراعت، زبان و ادبیات فارسی رشته‌های جدید دکتری هستند که در دانشگاه بیرجند راه‌اندازی شده است.
رئیس دانشگاه بیرجند تصریح کرد: ظرفیت پذیرش نخستین دوره این رشته‌ها پنج نفر برای هر رشته است.
میری افزود: با احتساب رشته‌های مذکور تعداد رشته‌های مقطع دکتری این دانشگاه به 10 رشته می‌رسد و اکنون تعداد 86 نفر دانشجوی دکتری در این دانشگاه به تحصیل مشغول هستند.
وی تصریح کرد: همچنین در چهارمین جشنواره ملی حرکت ویژه دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های کشور، دانشگاه بیرجند موفق به کسب سه عنوان برتر شده است.
رئیس دانشگاه بیرجند گفت: در این جشنواره که از 30 آبان تا 2 آذر در محل باشگاه دانشجویان جوان دانشگاه تهران برگزار شد احمد لامعی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند به عنوان معاون فرهنگی اجتماعی برتر معرفی شده است.
میری ادامه داد: به انجمن‌های علمی برگزیده لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ 20 میلیون ریال از طرف معاونت فناوری ریاست جمهوری و اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اهدا شده است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول