اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر ساری:

مصوبات سفر دولت در مازندران خوب اجرایی نشده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: اگر مصوبات سفر اول هیئت دولت در شهر ساری نادیده گرفته شود، مصوبات سفر دوم حدود 15تا20 درصد و سفر سوم حدود 5 درصد در مرکز مازندران اجرایی شده است.

مصوبات سفر دولت در مازندران خوب اجرایی نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید محمد آقامیری بعدازظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه از برخی مسئولان استانی مطلع شدیم که سفر چهارم هیئت دولت به مازندران نزدیک است، اظهار داشت: شورای شهر در سفر چهارم دولت پیگیر رفع مشکلات شهروندان ساروی باشد.
وی تصریح کرد: اگر مصوبات سفر اول هیئت دولت در شهر ساری نادیده گرفته شود، مصوبات سفر دوم حدود 15 تا20 درصد و سفر سوم حدود 5 درصد در مرکز مازندران اجرایی شده است.
آقامیری ادامه داد: شورای شهر طی سه سفر گذشته با مناعت طبع بسیاری از ضعف‌های عملکرد مسئولان دولتی را با هزینه از بودجه شهرداری پوشش داد در حالی که استانداری و فرمانداری در هیچ یک از این سفرها از وجود شورای شهر در انعکاس نیازهای شهر به دولت استفاده نکردند.
این مسئول با اشاره به فرار به جلوی استانداری و عدم توجه به نهاد مردمی شورا ابراز داشت: قبل از حضور رئیس جمهور و دولت باید جلسه‌ای برای احصای مشکلات و مطالبات شهر تشکیل شود تا منجر به اتلاف فرصت‌ها و تضییع حقوق شهروندان ساروی نشود.
رئیس کمیسیون بودجه و مالی شورای اسلامی شهر ساری خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نیز درعمل به تاکیدات مقام معظم رهبری باید پیگیر حل مشکلات مردم باشند. 
 
* انصاف نیست وعده‌های دولت عملی نشود
وی ادامه داد: دولت شعار داده و مردم نیز استقبال کردند انصاف نیست که وعده‌ها عملی نشود.
آقامیری به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج گفت: تجلیل از خدمات بسیجیان ضروری است و باید در مقابل جنگ نرم مانند بسیجیان فعالیت کنیم.
این مسئول افزود: مقام معظم رهبری با یک آسیب‌شناسی بسیار درست یکی از واقعیات جامعه را کاهش شدید میزان مطالعه دانستند و نظراتی ارائه فرمودند که منجر به ارائه سند نهضت مطالعه مفید شد.
آقامیری با اشاره به اینکه همه ما باید سندی را که به منظور افزایش سرانه مطالعه که از تاکیدات رهبری است نصب العین قرار دهیم، اذعان داشت: در سطح کشور، استان و شهرستان کمیته‌هایی تشکیل شد و شورای شهر عضو آن کمیته است تا در فرصت‌های مناسب به اندازه بضاعت خود در تحقق منویات مقام معظم رهبری انجام وظیفه کنیم و نیز پیشنهاد می‌شود از طریق روابط عمومی شورای شهر و شهرداری کتاب‌های خوب به مردم معرفی شود.
انتهای پیام/ن۲۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول