اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی تاکید کرد:

نصب دستگاه‌های پارکبان در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: شهرداری ارومیه باید نسب به نصب دستگاه‌های پارکبان در سطح شهر اقدام کند.

نصب دستگاه‌های پارکبان در ارومیه
مجتبی امانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بر اساس قانون اجرای طرح پارکبان به عهده شهرداری‌ها گذاشته شده است و راهنماییی و رانندگی اجازه دخالت در این امور را ندارد.
وی با بیان اینکه بر اساس قوانین جدید راهنمایی و رانندگی سمت راست خیابان باید آزاد باشد، تصریح کرد: آزاد بودن سمت راست خیابان‌ها اجباری است و بر این اساس پارکبان‌ها نیز اجازه ندارند به خودروها مجوز پارک در سمت راست خیابان‌ها را بدهند.
این مسئول با بیان اینکه در هر کجا تابلو پارک ممنوع نصب شده باشد خودروها حتی با اجازه پارکبان‌ها اجازه پارک در آن مکان را ندارند، افزود: باید نحوه عملکرد پارکبان‌ها مورد توجه جدید قرار گیرد.
امانی با اشاره به اینکه این اقدام باید توسط شهرداری‌ها انجام می‌گیرد، گفت: شهرداری باید اقدام به نصب دستگاه‌های پارکبان در خیابان‌ها می‌کرد که این امر تاکنون محقق نشده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: عدم نصب دستگاه‌های پارکبان در سطح شهر و جمع‌آوری پارکبان‌ها در ارومیه مشکلات متعددی را در پارک خودروها به وجود آورده است و لازم است تا شهرداری در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.
وی با بیان اینکه اخیرا شاهد عدم فعالیت پارکبان‌ها در سطح شهر هستیم، اظهار داشت: پارکبان‌ها توسط شهرداری ارومیه از سطح شهر جمع‌آوری شده‌اند و در این زمینه باید شهرداری پاسخگو باشد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول