اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف آمادگی برای مقابله با بحران‌های غیر مترقبه؛

مانور سراسری شبکه‌های توزیع برق در شازند برگزار شد

خبرگزاری فارس: سومین مانور سراسری شبکه‌های توزیع برق استان مرکزی در شهر مهاجران شهرستان شازند برگزار شد.

مانور سراسری شبکه‌های توزیع برق در شازند برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی این مانور ضربتی با هدف آمادگی برای مقابله با بحران‌های غیر مترقبه، بهینه سازی و افزایش سطح پایداری شبکه برق‌رسانی در شهر مهاجران با موفقیت برگزار شد.
مدیرتوزیع برق شهرستان شازند در مراسم آغاز این مانور گفت: در این مانور 15 اکیپ از کارکنان مدیریت‌های توزیع برق 11 شهرستان استان در قالب هفت گروه اجرایی و با حضور پلیس 110، اورژانس، هلال‌احمر، آتش نشانی، راهنمایی و رانندگی و با هماهنگی مخابرات، آبفای شهری، شرکت گاز و با مشارکت دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان شازند توان خود در برابر بحران‌های احتمالی را به نمایش گذاشتند.
رضا حاتمی افزود: نیروهای عملیاتی نزدیک به 12 کیلومتر از مسیر پست 63 کیلو وات مهدی‌آباد در روستاهای جزنق، خسبیجان، کیشان، مزرعه کیشان و کلاهدوز را اصلاح و بهینه‌سازی کردند.
وی اظهار داشت: مهم‌ترین اهداف برگزاری این مانور متعادل سازی بار شبکه، کاهش تلفات برق، تامین برق پایدار با قابلیت اطمینان بالا و کاهش خاموشی‌ها در راستای جلب رضایت مشترکان است.
مدیر توزیع برق شهرستان شازند مهم‌ترین دستاوردهای برگزاری مانورهای بهینه سازی شبکه برق رسانی را افزایش آمادگی اکیپ‌های اجرایی، بالا بردن روحیه کار گروهی ‌و افزایش سرعت عمل پاسخگویی مناسب به حوادث برشمرد.
وی افزایش توان مدیریت و رهبری در توزیع مناسب منابع در شرایط بحران، انجام عملیات پیشگیرانه بهره‌برداری و اصلاح و رفع معضلات شبکه در محدوده وسیع به صورت ضربتی با حداقل خاموشی و حداقل زمان ممکن، افزایش حس اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری و سطح مهارت فنی و ایمنی و همچنین هماهنگی هر چه بیشتر گروه‌های مانور را از دیگر دستاوردهای مهم این مانور ذکر کرد.
ارائه آموزش‌هایی در زمینه مقابله با حوادث غیرمترقبه از دیگر برنامه‌هایی بود که در جریان این مانور به مرحله اجرا درآمد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول