اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد اروندکنار خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت برای مددجویان اروندکناری

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد اروندکنار از برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت با همکاری مرکز بهداشت آبادان برای مددجویان این منطقه خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت برای مددجویان اروندکناری
پرویز دادروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: صدقه و انفاق و ایجاد شرایط آن و همچنین فرهنگ‌سازی این امر مهم در جامعه، به‌عنوان یک ارزش در آیات و روایات مختلفی مطرح شده است.
وی افزود: صدقه و کمک به نیازمندان جامعه باعث ارتباط فرد با خالق خود و سبب مشارکت وی در کار خیر شده و علاوه بر اجر اخروی که در دین و آیین معنوی مان تأکید زیادی بر آن شده، در این دنیا از نظر روحی و روانی، سبب تحول وی خواهد شد.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) اروندکنار تصریح کرد: همه تلاش کمیته امداد در منطقه حمایت از افراد تهی‌دست و مستمند و حمایت مادی و معنوی از آنهاست.
وی در ادامه به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مددجویان زیرپوشش این کمیته در اروندکنار گفت: در راستای آموزش همگانی با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) و مرکز بهداشت آبادان یک کارگاه آموزشی مسائل بهداشتی برای مددجویان آبادانی برگزار کردیم.
دادروان هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را چنین عنوان کرد: بهداشت روان، تغذیه، جمعیت و تنظیم خانواده، بهداشت فردی و آشنایی هر چه بیشتر با بیماری‌های قلبی و عروقی از عمده موضوعات آموزشی این کارگاه بوده است.
وی با اشاره به مدت زمان برگزاری کلاس‌های این کا رگاه بهداشتی اضافه کرد: این کلاس‌های آموزشی به مدت یک هفته در محل کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آبادان به اجرا درآمد.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) اروندکنار با بیان اینکه مددجویان آبادانی در این کارگاه آموزشی در زمینه مسائل بهداشتی آموزش دیدند، خاطرنشان کرد: آموزش نکات بهداشتی در این کارگاه توسط کارشناسان مرکز بهداشت به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ارائه شد.
وی در پایان با اشاره به اینکه ایجاد محیط و فضایی سالم و پاک با آشنایی و آگاهی از مسئله بهداشت بهتر صورت می‌پذیرد، گفت: امیدواریم اقدامات صورت گرفته در راستای رعایت مسائل بهداشتی در منطقه تأثیرگذار و مثمرثمر واقع شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول