اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد:

ظرفیت بالقوه مبادلات 3 میلیون تنی در بندر اروندکنار

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از ظرفیت بالقوه حجم مبادلات 3 میلیون تنی در بندر این منطقه خبر داد.

ظرفیت بالقوه مبادلات 3 میلیون تنی در بندر اروندکنار
ابراهیم ایدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: ضمن بازدید از بندر اروندکنار، شاهد روند پیشرفت توسعه این بندر بودیم.
وی افزود: در دیدار با سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این بندر از نحوه و روند پیشرفت طرح توسعه بندر اروندکنار مطلع و توصیه‌هایی در خصوص پیشرفت سریع‌تر و بهتر کار ارائه شد.
مهندس ایدنی در ادامه با اشاره به واگذاری بندر اروندکنار به سرمایه‌گذار بخش خصوصی طی سال جاری ادامه داد: با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی قصد داریم بندر اروندکنار  را به بندری چند منظوره و پررونق به‌منظور ایجاد فرصت‌های شغلی برای اهالی منطقه تبدیل کنیم.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تصریح کرد: ظرفیت بالقوه حجم مبادلات در این بندر بالغ بر 3 میلیون تن است.
وی اضافه کرد: همچنین سرمایه‌گذاری خصوصی در بندر اروندکنار 80 میلیارد تومان بوده که این میزان بسیار مطلوب و مناسب ارزیابی می‌شود.
ایدنی خاطرنشان کرد: با این حجم سرمایه‌گذاری و در پی آن توسعه بندر اروندکنار، ضمن ارائه خدمت به مردم منطقه، زمینه لازم به‌منظور رونق کسب و کار فراهم می‌شود.
وی همچنین تصریح کرد: همچنین در بازدید از مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی (MRCC) به بررسی مشکلات موجود در این مرکز پرداخته شد و به‌زودی در راستای حل آنها اقدامات و تمهیدات لازم صورت می‌گیرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تصریح کرد: در بازدید از بخش ساحلی و اسکله بندر اروندکنار نیز موضوع بررسی ساماندهی اسکله  این بندر به منظور ارائه بهتر خدمات بندری به صاحبان شناورها مطرح شد که این امر در جای خود قابل پیگیری‌ست.
وی افزود: به‌زودی در راستای رفع مشکلات موجود در بندر اروندکنار اقدامات لازم و کافی صورت می‌گیرد و خدمات بهینه به شهروندان و صاحبان شناورها نیز ارائه خواهد شد.
ایدنی در پایان گفت: امیدواریم با تلاش و همت همه مسئولان به‌زودی شاهد حل نواقص در این بندر تجاری ـ اقتصادی باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول