اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آبفای اروندکنار خوستار شد:

پرداخت بدهی مشترکین به آبفای اروندکنار

خبرگزاری فارس: رئیس آبفای اروندکنار خواستار پرداخت بدهی یک میلیارد و 600 میلیون ریالی مشترکین اروندکنار به آبفای این منطقه شد.

پرداخت بدهی مشترکین به آبفای اروندکنار
سیدزمان موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: اداره آب و فاضلاب اروندکنار در راستای رفاه حال مردم این منطقه تاکنون خدمات مطلوبی را ارائه داده و همواره سعی بر تلاش برای انجام کار بهینه‌تری را داشته است.
وی افزود: اروندکنار از محرومیت‌های بسیاری برخوردار بوده و با وجود دارا بودن از وضعیت جغرافیایی متناسب و دارا بودن از ویژگی‌های طبیعی بسیار اما همچنان از چشم مسئولان مغفول مانده است.
رئیس آبفای اروندکنار در ادامه به روند بی‌توجهی مسئولان به مطالبات آبفای این منطقه اشاره کرد و گفت: مشترکین اروندکنار مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون ریال به این اداره بدهکارند.
به گفته وی 40 درصد مبلغ بدهی مربوط به مشترکان خانگی و نهادهای دولتی از قبیل نیروهای مسلح، شهرداری و برخی از شرکت‌های مربوطه حضور فیزیکی در شهر ندارند، است.
موسوی با بیان اینکه مشترکین باید بدهی معوقه خود را به آبفای اروندکنار هر چه سریع‌تر پرداخت کنند خاطرنشان کرد: البته مطالبات آب بهای مشترکین با جدیت در حال پیگیری است و امیدواریم از این پیگیری‌ها نتیجه مطلوب حاصل شود.
وی با بیان اینکه این روند افزایش مطالبات سبب شده که هزینه‌های تأمین و نگهداری تأسیسات شبکه، تعمیر شکستگی، ماشین‌آلات با مشکل مواجه شود خاطرنشان کرد: همچنین حقوق پرسنل این اداره با مشکل مطالبات به موقع تأمین نمی‌شود.
رئیس آبفای اروندکنار با اشاره به اینکه تنها با رفع مشکل اعتباری، زمینه حل مشکلات اروندکنار و تبدیل این شهر به منطقه‌ای گردشگری و امکان جذب توریسم فراهم میشود افزود: از مسئولان شهرستان و استان خوزستان انتظار داریم در حل مشکلات اروندکنار یاری کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول