اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

دستگاه‌های اصفهان در توسعه ورزش تلاش کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: برای ارتقای سطح سلامتی مردم استان اصفهان ورزش باید به مهم‌ترین اولویت جامعه تبدیل شود.

دستگاه‌های اصفهان در توسعه ورزش تلاش کنند
رشید خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به نقش اهمیت ورزش در ارتقای سطح سلامتی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: شرایط سلامتی مردم در کشور به گونه‌ای است که باید ورزش به یکی از مهم‌ترین اولویت‌های جامعه تبدیل شود.
وی افزود: بدون شک نقش بانوان در سلامتی خانواده‌ها اهمیت زیادی دارد به طوری که بانوان علاوه بر اینکه با روی آوردن به ورزش می‌توانند سلامتی خود را تضمین کنند، در عین حال مشوق بسیار خوبی نیز برای سایر اعضای خانواده هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: ورزش می‌تواند در ارتقای سطح سلامتی هر فرد و جامعه تأثیرگذار باشد به همین دلیل نباید به سادگی از آمار پایین افراد ورزشکار در کشور عبور کرد.
وی تاکید کرد: شرایط ورزشی کشور را باید به گونه‌ای فراهم کنیم که مردم بیش از گذشته به ورزش روی آورند تا با تأمین سلامتی تمام مردم شاهد افزایش سطح سلامتی جامعه باشیم.
خدابخش اظهار داشت: این صحبت‌ها نه تنها نباید تکراری تلقی شود بلکه با نگاهی به آمار وحشتناک سن سکته در ایران نسبت به کشورهای جهان باید بیش از حد جدی گرفته شود و در این بین متولیان ورزشی استان خود را مسئول می‌دانند.
وی همچنین حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان را در برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره زنان شهیده استان اصفهان اعلام کرد و از حمایت دیگر دستگاه‌های ورزشی در توسعه ورزش استان اصفهان به نیکی یاد کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول