اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت بدنی نکا خبر داد:

فعالیت 37 هیئت ورزشی در شهرستان نکا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی نکا با اشاره به فعالیت 37 هیئت ورزشی در شهرستان نکا از برگزاری نخستین دوره لیگ فوتسال ادارات شرق مازندران در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 37 هیئت ورزشی در شهرستان نکا
حسین بریمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: این مسابقات با حضور کارکنان ادارات در شهرستان نکا برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری آن ایجاد نشاط و تعالی در کارکنان و ایجاد فضایی مناسب برای گرایش بیشتر به ورزش است.
رئیس اداره تربیت بدنی نکا اظهار داشت: برگزاری چنین مسابقاتی که موجب ارتقای سطح نشاط و شادابی جامعه می‌شود باید با جدیت و استمرار بیشتری دنبال شود.
بریمانی بیان داشت: نشستن ساعت‌های زیاد پشت میز کار موجب بروز بیماری‌های فراوانی می‌شود که کارکنان ادارات باید در این رابطه به امر ورزش بیشتر از سایر افراد توجه کنند.
رئیس اداره تربیت بدنی نکا گفت: فواید ورزش و نشاطی که انسان پس از ورزش کردن پیدا می‌کند بر کسی پوشیده نیست و کارکنان با توجه به عدم تحرک کافی باید ورزش و نرمش را در برنامه‌های روزانه خود بگنجانند.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این اداره در بخش‌های مختلف ورزشی خاطرنشان کرد: این شهرستان اکنون دارای 36 هیئت ورزشی است که با توجه به فعالیت این تعداد هیئت ورزشی در شهرستان در حال حاضر نکا دارای حدود 7 هزار ورزشکار سازمان یافته است.
وی ادامه داد: بیشتر رشته‌های ورزشی و هیئت‌ها در این شهرستان فعال هستند و دارای مقام و مدال‌های مختلف استانی، ملی و جهانی هستند.
رئیس اداره تربیت ‌بدنی نکا ایجاد و احداث فضاهای ورزشی مناسب در همه روستاها و مناطق را از جمله دغدغه‌های شهرستان دانست و اظهار امیدواری کرد تا با برنامه‌ریزی محقق شود.
رئیس اداره تربیت بدنی نکا عنوان کرد: اکنون جوانان با رغبت به سمت ورزش می‌آیند و وظیفه ما در این شرایط سوق دادن جوانان به امر ورزش و نهادینه کردن ورزش در زندگی مردم جامعه است.
وی با تاکید بر ورزش قهرمانی خاطرنشان کرد: تقویت ورزش قهرمانی نیز از برنامه‌های مهم ماست که در ورزش‌های مدال‌آوری همچون تکواندو و کاراته دنبال می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول