اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای برگزاری انتخابات سالم؛

فرمانداری‌های آذربایجان غربی به ویدئو کنفرانس مجهز می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخاباتی آذربایجان غربی گفت: فرمانداری‌های استان در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و بدون حاشیه به سیستم ویدئو کنفرانس مجهز می‌شوند.

فرمانداری‌های آذربایجان غربی به ویدئو کنفرانس مجهز می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از استانداری آذربایجان غربی، ابراهیم فتح‌الهی در ارتباط ویدئو کنفرانس با ستادهای انتخاباتی اظهار داشت: ایجاد هماهنگی و ارتباط مستقیم با ستادهای انتخاباتی شهرستان‌ها امکان برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه را فراهم‌ می‌کند.
وی با بیان اینکه طی هفته جاری فرمانداری‌های استان به سیستم ویدئو کنفرانس مجهز می‌شوند افزود: این امر به منظور آمادگی برای همکاری و هماهنگ کردن ستادهای انتخاباتی استان و ارتباط مستقیم شهرستان‌ها به صورت همزمان با ستاد انتخابات اجرا می‌شود.
فتح‌الهی تصریح کرد: با وجود این سیستم، امکان برگزاری جلسات مشترک و هماهنگ با ستادهای انتخاباتی به صورت روزانه و نظارت بر حسن انجام کار روند اجرایی ستادهای انتخاباتی فراهم می‌شود.
وی خواستار تسریع در روند برگزاری کمیته‌های تخصصی انتخاباتی در شهرستان‌ها و برطرف کردن هرگونه مشکل به منظور آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول