اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

انتخابات جان تازه‌ای به نظام سیاسی می‌دهد

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: انتخابات، طرح نو به نو شدن نظام عزت آفرین جمهوری اسلامی است که این نو به نو شدن همواره نظام سیاسی ما را جوان، شاداب و با طراوت و استوار نگه می‌دارد.

انتخابات جان تازه‌ای به نظام سیاسی می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز یکشنبه‌‌شب در نشست با مسئولان آبپخش اظهار داشت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفند سال جاری برگزار خواهد شد تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی بانشاط در بخش آبپخش به کار خواهیم گرفت.
وی افزود: باشکوه برگزار کردن انتخابات و ایجاد فضای سالم انتخاباتی سبب افزایش اعتماد عمومی به نظام، همدلی و نشاط جریان‌های سیاسی و یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود و تکلیف و وظیفه تمام مسئولان است که برای برگزاری هر چه بهتر و بانشاط‌تر انتخابات آتی تلاش کنند.
خرم‌روز بیان داشت: انتخابات طرح نو به نو شدن نظام عزت آفرین جمهوری اسلامی است که این نو به نو شدن همواره نظام سیاسی ما را جوان، شاداب و با طراوت و استوار نگه می‌دارد.
بخشدار آبپخش ادامه داد: از ابتدای پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد برگزاری انتخابات متعدد در کشور بوده‌ایم و امت اسلامی و ولایتمدار ایران اسلامی همیشه در این انتخابات‌ها ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کرده‌اند.
خرم‌روز با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخابات آزاد در نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: هر یک از انتخابات ریاست‌جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به معنای نو شدن فضای این سازمان‌ها و ایجاد طراوت در فضای سیاسی کشور است.
وی در همین راستا بیان داشت: هوشیاری، آگاهی و بصیرت مدیران در سالم‌سازی و سالم نگه‌داشتن فضای انتخاباتی از اهمیت بالایی برخوردار است و از مدیران و مسئولان بخش آبپخش می‌خواهیم برای پیشگیری از وقوع شائبه از حضور در برنامه‌های تبلیغاتی خودداری کنند.
این مسئول تصریح کرد: در بخش آبپخش تمام مقدمات برای برگزاری انتخاباتی پویا و شاداب مهیا شده و از اعضای هیئت اجرایی انتخابات در بخش ثبت‌نام به عمل آمده است.
خرم‌روز خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی را بزرگ‌ترین خدمت دانست و اذعان داشت: تمام تلاش و توان خود را برای خدمات‌رسانی بیشتر و مطلوب‌تر به مردم مومن و ولایتمدار بخش آبپخش به کار خواهم گرفت و در مسیر پیشرفت و توسعه بخش آبپخش حرکت خواهم کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول