اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل سازمان تبلیغات خوزستان خبر داد:

برگزاری 24 همایش علمی کاربردی در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری 24 همایش علمی کاربردی برای افزایش تاثیرگذاری فعالیت‌های فرهنگی در استان خوزستان خبر داد.

برگزاری 24 همایش علمی کاربردی در خوزستان
حجت‌الاسلام محمدحسین بلک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: برنامه‌ریزی بر اساس سطح تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی در جامعه از اصول اساسی برنامه‌های فرهنگی است و به این دلیل در حال بررسی و پایش برنامه‌های فرهنگی هستیم.
وی با اشاره به اینکه در این باره در حال برگزاری همایش‌های متعدد هستیم، ادامه داد: در دهه ولایت و عید غدیر خم، 24 همایش علمی کاربردی در هر شهرستان برگزار خواهد شد که برای ایجاد محتوای مورد نیاز در اقشار تاثیر گذار برنامه ریزی شده است.
این فعال عرصه فرهنگی، از اجرای جشن در یک‌هزار و 500 مسجد، هیئت و حسینیه و برگزاری 24 همایش علمی و کاربردی در استان را از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات استان خوزستان در دهه ولایت برشمرد.
بلک، به اجرای طرح بلاغ‌المبین در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: این طرح در بیش از 4هزار روستای استان خوزستان برگزار می‌شود که مبلغان حوزه علمیه با حضور در این مناطق به پاسخ شبهات روستاییان می‌پردازند.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: این طرح به منظور اعزام مبلغان و پوشش دادن نقاط مختلف استان به اجرا در می‌آید به طوری که حتی روستاهای دوردست خوزستان نیز از حضور مبلغان در منطقه خود بهره‌مند خواهند شد
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، از اعزام بیش از 5 هزار مبلغ به شهرهای استان خوزستان خبر داد و اظهار داشت: اعزام مبلغ در اولویت کار سازمان تبلیغات بوده و در این زمینه در نظر داریم تا در دهه ولایت از مبلغان و فضلای حوزه علمیه در اعزام به مناطق مختلف استان استفاده کنیم
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به اعزام مبلغ در نقاط پر جمعیت خوزستان، گفت: اعزام مبلغان به نقاط مختلف جمعیتی استان از مهم‌ترین برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی‌ در ایام عید غدیر و دهه ولایت است.
این فعال عرصه فرهنگی، با اشاره به تعداد نفرات مبلغ اعزامی به شهرهای خوزستان، تصریح کرد: در دهه ولایت و عید غدیر خم،‌ بالغ بر پنج هزار نفر به نقاط جمعیتی استان برای تبلیغ و تبیین معارف اهل بیت(ع) اعزام می‌شوند.
مدیرکل تبلیغات خوزستان با تشریح ویژه برنامه های این سازمان در دهه ولایت، عنوان کرد: اعزام مبلغ در اولویت کار سازمان تبلیغات بوده و در این زمینه در نظر داریم تا در دهه ولایت از مبلغان و فضلای حوزه علمیه در اعزام به مناطق مختلف استان استفاده نماییم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول